Wygoda Klienta to wspólny mianownik nowych produktów w ofercie banku Raiffeisen Polbank

RONLINEW 2016 roku Raiffeisen Polbank wprowadził nowy system bankowości internetowej R-Online. Klienci otrzymali nowoczesne narzędzie do zarządzania finansami i realizacji operacji bankowych. Dzięki technologii RWD mogą z niego komfortowo korzystać z poziomu komputerów, smartfonów i tabletów, ponieważ nowy R-Online automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na którym jest obsługiwany.

Nowy serwis bazuje na architekturze oddzielnych aplikacji, co daje Klientowi daleko idące możliwości personalizacji oraz upraszcza i skraca czas niezbędny do wykonania poszczególnych operacji. Klient może m.in. samemu decydować o zakresie i kolejności wyświetlania informacji na ekranie głównym, grupować je, rozdzielać, przesuwać i zamieniać miejscami, a także zmieniać sposób wyświetlania szczegółów o poszczególnych produktach, co ma znaczenie szczególnie przy korzystaniu z serwisu na smartfonie.

– Nowy R-Online to przede wszystkim najnowocześniejsza technologia i możliwość indywidualnej personalizacji. Postawiliśmy na RWD, czyli technologię, która umożliwia korzystanie z serwisu na dowolnym urządzeniu, automatycznie dostosowując go do wielkości ekranu. Na każdym z tych urządzeń Klient ma do czynienia z tym samym serwisem: tymi samymi funkcjami, grafikami, tą samą logiką wykonywania poszczególnych transakcji. Nowy serwis bazuje na architekturze oddzielnych aplikacji, czyli mamy oddzielną miniaplikację do rachunków, lokat czy płatności. Taki układ upraszcza i skraca czas niezbędny do wykonania poszczególnych operacji. Dodając do tego możliwość dowolnej personalizacji tych aplikacji, ich wyboru, układu, tworzenia skrótów dla najczęstszych transakcji, tak aby wykonywać je jednym klikiem, otrzymujemy serwis, który każdy z Klientów może skonfigurować w idealny dla siebie sposób, by korzystać z niego szybko i wygodnie. – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Oferty Produktowej i Relacji z Klientami w Raiffeisen Polbanku.

Bank kładzie nacisk na wygodę Klientów i prostotę obsługi, dlatego najczęściej wykorzystywane usługi dostępne są przy minimalnej liczbie kliknięć. Wszystkie informacje w systemie prezentowane są w sposób przejrzysty i estetyczny, aby Klient od razu otrzymywał potrzebne mu dane, bez tracenia czasu na ich poszukiwanie i zagłębianie się w kolejne poziomy menu.

Również w 2016 roku Raiffeisen Polbank udostępnił Klientom aplikację Mobilny Portfel, która staje się centrum zarządzania finansami w banku z poziomu smartfona. Na początek oferuje możliwość wygodnego dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem z wykorzystaniem technologii NFC (Near Field Communication).

Wystarczy, że Klient zainstaluje na smarfonie aplikację Mobilny Portfel i zamówi przez nią wirtualną kartę NFC, aby od tej pory realizować płatności z wykorzystaniem telefonu w sklepach wyposażonych w terminale zbliżeniowe w Polsce i na świecie. Kartę można zamówić do posiadanej już fizycznie karty kredytowej lub konta osobistego – w drugim przypadku nie trzeba nawet mieć fizycznej karty, bo w aplikacji zostanie wygenerowana karta wirtualna.

Exit mobile version