Bank Pekao wzmacnia zespół – Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu.

Kolejny menedżer z bogatym doświadczeniem w komunikacji w nowych mediach i pracy dla międzynarodowych marek dołącza do zespołu banku. Od 1 grudnia 2017 r. na czele Departamentu Zarządzania Marką Banku Pekao S.A. stanęła Agnieszka Wilczyńska.

Objęcie funkcji Dyrektora Zarządzania Marką w Banku Pekao w kontekście ogłoszenia nowej strategii biznesowej na lata 2018-2020 to prawdziwe wyzwanie, dlatego wśród priorytetów jakie obrała sobie Wilczyńska będzie koncentracja na budowaniu silnej marki Pekao, marketingowym wsparciu biznesu i realizacji nowej strategii banku. Nowa Dyrektor będzie trzymała pieczę nad strategią marki, całością komunikacji marketingowej oraz digital marketingiem.

– Mój cel jest prosty. Chcę stworzyć najsilniejszą markę bankową w Polsce i równocześnie jedną z najsilniejszych marek w Europie Środkowo-WschodniejWierzę, że wraz z Zespołem uda nam się odmłodzić Żubra i przekonać do niego nowych klientów indywidualnych i biznesowych. W banku mamy w tej chwili wszelkie narzędzia, by tak się stało – świetną strategię, najlepszych specjalistów, odpowiednie budżety, a przede wszystkim ogromną pasję. Zatem nie mamy innego wyjścia – możemy tylko osiągnąć nasze cele! – podkreśla Agnieszka Wilczyńska.

W strukturze Banku Agnieszka Wilczyńska będzie raportować do Beaty Nanasik – Dyrektor Zarządzającej Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań.

Agnieszka Wilczyńska to doświadczony menadżer z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, Fortis) oraz operatorów telefonii komórkowej (T-Mobile).

Przez ostatnie siedem lat pracowała na menadżerskich stanowiskach w BGŻ BNP Paribas systematycznie powiększając zakres kompetencji. Od kwietnia 2017 r. była szefową departamentu strategii marki odpowiadając min. za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych – od planowania i strategii po realizację, promocję marki w mediach społecznościowych, strategię sponsoringu oraz badania marketingowe.

ŹRÓDŁOBank Pekao SA