Zbliża się finał wyjątkowej kampanii reklamowej „MINI RATKA NA SPEŁNIENIE ŻYCZEŃ”

  • Już 17 grudnia 2017 roku świąteczne życzenia klientów zapełnią całą przestrzeń reklamową TVP 1 w godz. 8-20.
  • Ponad 500 osób zgłosiło się do złożenia życzeń przed kamerą.
  • Finalnie wyemitowane będzie 120 minut życzeń.

W tym roku PKO Bank Polski zaoferował klientom niespotykaną dotąd możliwość składania życzeń w telewizji w ramach zintegrowanej kampanii marketingowej pożyczki gotówkowej.

Zainteresowani mogą zaskoczyć najbliższych, składając życzenia na antenie TVP1. Bank zachęcał do samodzielnego nagrywania życzeń i przesyłania ich za pośrednictwem witryny Bankdobrychzyczen.pl. Ponadto w najbardziej uczęszczanych punktach kilku miast Polski była obecna ekipa filmowa, która w ramach sondy ulicznej pomagała zainteresowanym stworzyć takie nagranie. Najciekawsze i  najgorętsze wybrane życzenia zostaną wyemitowane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych TVP1. Tego dnia cały czas reklamowy od godziny 8:00 do 20:00 zostanie oddany w ręce osób, które wzięły udział w tej nowatorskiej akcji.

– To był strzał w dziesiątkę. Polacy pokazali jak ważne jest dla nas Boże Narodzenie, najbliżsi, jak gorąco pragniemy dobrej przyszłości dla wszystkich i jak wiele dobrych uczuć przepełnia nasze serca. Akcja składania życzeń pod hasłem „Bank Dobrych Życzeń” spotkała się z ogromnym odzewem. Całość materiału z wyjątkowymi życzeniami dedykowanymi najbliższym, który został zebrany przez Bank, pozwoliło na zapełnienie całodziennego limitu czasu reklamowego w stacji TV – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim. – Z efektami naszej innowacyjnej akcji będzie można zapoznać się w najbliższą niedzielę na antenie TVP 1. Zachęcam do oglądania bloku reklamowego, może wśród wielu tych oryginalnych życzeń naładowanych pozytywnymi, świątecznymi emocjami będą życzenia dla Ciebie? – dodaje Marek Kozłowski.

Cała kampania wspierana jest spotami w głównych kanałach telewizyjnych oraz pakietach stacji niszowych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie i mediach własnych. W dniu finału akcji, 17 grudnia od rana do godz. 20:00 zaplanowano specjalną emisję reklamy na stronie głównej Onetu zachęcającą do obejrzenia bloku reklamowego na antenie TVP 1.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski