Bank Millennium znalazł się wśród zwycięzców rankingu najlepszych banków, przygotowanego przez Polski Instytut Badań Jakości na podstawie ocen klientów banków.
Klienci oceniali m.in. poziom obsługi, ponoszone koszty oraz przywiązanie i zaufanie do banku. O wysokiej drugiej pozycji Banku Millennium w klasyfikacji generalnej zdecydowały przede wszystkim sprawna i kompetentna obsługa na infolinii, produkty adekwatne do oczekiwań klientów, niskie ceny, dobrze funkcjonująca bankowość elektroniczna oraz przywiązanie do marki.
W kategorii „Niskie koszty” Bank Millennium zajął pierwsze miejsce. Klienci oceniali stopień zadowolenia z aktualnie ponoszonych kosztów oraz oferowanych przez bank warunków (takich jak np. oprocentowanie).
W kategorii „Obsługa klienta” bank zajął drugie miejsce. Oceniano w niej obsługę klienta świadczoną w placówce banku (uprzejmość, zaangażowanie, kompetencje) oraz w infolinii (łatwość kontaktu, kompetencje).
Bank znalazł się też na podium w kategorii „Wiarygodność”, w której klienci oceniali zaufanie do banku i skłonność do jego zmiany.
Ogólnopolskie badanie „Banki w ocenie klientów 2018” zostało zrealizowane przez Polski Instytut Badań Jakości metodą CAWI na próbie 985 respondentów, którzy zadeklarowali, że są klientami dziesięciu badanych banków.