Telemarketer Roku i Złota Słuchawka dla PKO Banku Polskiego

XI edycja konkursów dla branży contact center zakończyła się naszym sukcesem. Statuetkę Telemarketera Roku 2019 odebrał Paweł Teska, a wyróżnienie – Cezary Topczyłko. Jury nagrodziło także projekt „Outsourcing kluczem do sukcesu” i przyznało mu Złotą Słuchawkę.

Już trzeci rok z rzędu jury konkursu Telemarketer Roku doceniło naszych pracowników. W jedenastej edycji jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży contact center, w kategorii Windykacja wśród czterech finalistów było (wybranych z 40 zgłoszonych uczestników) aż trzech przedstawicieli PKO Banku Polskiego – Paweł Teska, Roland Pajda i Cezary Topczyłko z Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w Gdyni. W finałowym etapie mieli do wykonania dwa zadania – przeprowadzanie rozmowy na podstawie specjalnie przygotowanego scenariusza oraz autoprezentację podczas indywidualnej rozmowy z jurorami. Statuetkę Telemarketera Roku 2019 wywalczył Paweł Teska, a Cezarego Topczyłko jury nagrodziło wyróżnieniem.

 W tym roku po raz pierwszy nasz bank wystartował w konkursie Złota Słuchawka, który promuje najlepsze praktyki zarządzania działalnością contact center i najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach. Nasz projekt „Outsourcing kluczem do sukcesu”, autorstwa Romana Klentaka i Edyty Batok z Centrum Restrukturyzacji i Windykacji zdobył pierwsze miejsce w kategorii Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc. Został on zrealizowany przez PKO Bank Polski wspólnie z wiodącą firmą windykacyjną – Kruk. Jury doceniło wieloletnią i efektywną współpracę, profesjonalizm, promowanie najlepszych standardów obsługi, nowoczesność stosowanych narzędzi jak również przestrzeganie etycznych zasad w branży.

– Wyniki obu konkursów pokazują, że w windykacji PKO Bank Polski wyznacza trendy i tworzy rynkowe standardy. Zdobyte nagrody to efekt pracy laureatów oraz zaangażowania wszystkich, którzy wspierali ich w przygotowaniach do udziału w tej rywalizacji – mówi Wojciech Kuryłek, dyrektor Centrum Restrukturyzacji i Windykacji. – Wspieramy naszych pracowników w rozwoju zawodowym, m.in. uczestniczą w szkoleniach i warsztatach, które pomagają im osiągnąć profesjonalizm.

 Ogólnopolskie konkursy na najlepszego Telemarketera Roku oraz Złota Słuchawka to inicjatywa Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Celem pierwszego z konkursów jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy konsultanta telefonicznego. Poprzez konkurs propagowane są najlepsze standardy i praktyki w telefonicznej komunikacji z klientami, co pozytywnie wpływa na poprawę wizerunku branży call i contact center. Złota Słuchawka promuje najlepsze praktyki zarządzania działalnością, najlepsze projekty realizowane w centrach kontaktu z klientami oraz firmy i osoby budujące profesjonalizm tej branży.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski