W najnowszym spocie radiowym ING Banku Śląskiego, Katarzyna Nosowska zachęca aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt. Dla firm to zawsze trafiony prezent.

W okresie przedświątecznym często obdarowujemy bliskich i znajomych a przecież przy tej okazji możemy zrobić też prezent swoim ulubionym firmom. Wystarczy podzielić się dobrym głosem, komentarzem, opinią. Zachęcamy do tego Polaków bo dobre opinie to nasz wspólny interes. Dzięki temu my konsumenci mamy łatwiejszy wybór i lepsze produkty a firmy mają więcej klientów – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dobre słowo nie kosztuje a dawanie pozytywnego sygnału jest miłe i uczciwe. Dzięki temu możemy wesprzeć kogoś – na przykład w rozwijaniu jego biznesu. Dzielmy się dobrym słowem, zwłaszcza w ten szczególny, świąteczny czas – dodała Katarzyna Nosowska.

“Dobry Głos dla firm” to akcja, w której zgłoszone przez internautów opinie o firmach zamieniają się w piosenki wyśpiewane przez znanych artystów. Katarzyna Nosowska – twarz edycji 2019 – ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15 i nagrała do nich teledyski a teraz w radiu zachęca do dzielenia się dobrymi opiniami również w czasie świąt.

Tytuł kampanii: “Dobry głos dla firm”

Czas trwania kampanii: 18.11 – 15.12. 2019

Narzędzia: radio i Social Media

Agencja: Gong

Zakup mediów: MullenLowe MediaHub

ŹRÓDŁOING Bank Śląski