- Najpopularniejsze operacje: potwierdzanie wpłaty i wypłaty gotówki oraz polecenia przelewu podpisem na ekranie dotykowym dostępne jest już w 56 oddziałach banku – do końca czerwca 2020 roku w 500.
- Zastosowane rozwiązanie gwarantuje szybszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację i znaczną redukcję zużywanego papieru.
- Bank pracuje nad rozszerzeniem katalogu usług, do których wykorzystywane będą ekrany.
Potwierdzanie wpłaty i wypłaty gotówki oraz polecenia przelewu podpisem na ekranie dotykowym dostępne jest już w 56 oddziałach PKO Banku Polskiego – do końca czerwca 2020 roku urządzenia pojawią się w 500. Doradcy wykorzystują je również do edukowania klientów i prezentowania możliwości serwisu transakcyjnego iPKO. Zastosowane rozwiązanie gwarantuje szybszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację i znaczną redukcję zużywanego papieru. Wprowadzane rozwiązanie jest jednym z elementów optymalizacji i digitalizacji procesów obsługi klientów.
Wdrażane przez nas rozwiązanie skraca czas obsługi co wpływa na większą satysfakcję klientów, a jednocześnie wprowadza w sposób automatyczny pełny elektroniczny obieg dokumentów i pozwala na znaczącą redukcję zużywanego papieru. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego jako instytucji nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, ale również wprowadzającej proekologiczne rozwiązania. Digitalizacja procesów jest jednym z kluczowych elementów strategii „PKO Bank Przyszłości”.
– mówi Bartłomiej Wypchło, dyrektor Departamentu Sieci i Wsparcia Sprzedaży