- PKO Leasing ogłosiło Strategię na lata 2020-2022, która zakłada silniejsze wykorzystanie cyfrowych narzędzi oraz rozwój działalności w nowych segmentach rynku.
- Celem strategii w perspektywie 2022 roku jest umocnienie pozycji lidera na rynku leasingu oraz wynajmu długoterminowego poprzez wzrost udziałów rynkowych w okolicach 17 proc.
- Strategia uwzględnia i bazuje m.in. na wykorzystaniu potencjału biznesowego przejętej w maju Grupy Masterlease.
- Jednym z działań realizowanych w ramach strategii będzie stworzenie platformy online do dystrybucji samochodów, która będzie zintegrowana z kanałami cyfrowymi PKO Banku Polskiego.
PKO Leasing ogłosił Strategię na lata 2020-2022, która wprowadzi spółkę w cyfrową erę leasingu. Dokument jest częścią strategii Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, która zakłada jeszcze silniejsze wykorzystanie nowych technologii również w spółkach zależnych oraz pogłębienie relacji z klientami poprzez personalizację ofert i digitalizację kanałów sprzedaży.
Model świadczenia usług finansowych zmienia się w cyfrowym kierunku, a coraz głębsze zmiany zachodzą także w na rynku usług leasingowych. Odpowiedzią PKO Leasing na pojawiające się wyzwania jest nowa Strategia na lata 2020-2022, która wprowadzi spółkę w cyfrową erę leasingu. Chcemy wykorzystać nowoczesne narzędzia cyfrowe do tworzenia lepiej spersonalizowanej oferty dla naszych klientów oraz oferowania im usług w jeszcze wygodniejszej formie. W kolejnych latach będziemy też rozwijali nowe produkty oraz będziemy dążyli do głębszej integracji naszej oferty z produktami dostępnymi w pozostałych spółkach grupy. Naszym celem strategicznym jest wzrost sprzedaży i umocnienie pozycji lidera na krajowym rynku leasingu – powiedział Paweł Pach, prezes PKO Leasing