- Klienci korporacyjni i samorządowi mogą bezpiecznie, bez wychodzenia z domu załatwiać sprawy bankowe online
- PKO Bank Polski jako jeden z pierwszych banków wprowadził opcję podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Grupa PKO Banku Polskiego z myślą o bezpieczeństwie klientów nieustannie pracuje nad rozwiązaniami, które ułatwiają kontakt oraz obsługę spraw bankowych w czasie pandemii. Jako jedni z pierwszych klienci korporacyjni i samorządowi PKO Banku Polskiego mogą podpisywać dokumenty przy użyciu podpisu kwalifikowanego i korzystać z wielu udogodnień w serwisie iPKO biznes.
Od 6 kwietnia nasz bank znacznie rozszerzył zakres możliwości stosowania kwalifikowanego podpisu na prawie wszystkie obszary współpracy z klientami korporacyjnymi, samorządowymi oraz ze spółkami z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego takimi jak PKO Leasing i PKO Faktoring. Z sukcesem zrealizowaliśmy już kilka tysięcy umów i dyspozycji on-line, a kolejne są w trakcie – mówi Dariusz Odzioba, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Korporacyjnymi
Co klient korporacyjny może podpisać drogą elektroniczną w PKO Banku Polskim?
iPKO biznes – bankowość korporacyjna
- składać dyspozycje dotyczące zarządzania gotówką w firmie,
- otwierać i zamykać rachunki pomocnicze,
- zamawiać karty debetowe w trzech walutach: PLN, EUR, USD,
- dodać nowego użytkownika do iPKO biznes,
- zamienić token sprzętowy na token mobilny – potrzebny do potwierdzania dyspozycji,
- aktywować kantor internetowy dla firm – iPKO dealer (wymiana walut),
- poprzez dedykowaną aplikację TradeService – prowadzić elektroniczną obsługę produktów finansowania handlu (w tym obsługę wniosków, przeglądnie dokumentów, zmianę warunków, e-gwarancje).