W ubiegłym roku na tytułowe pytanie kampanii „Czy Twoja praca ma sens?” odpowiadali pracownicy PZU – od poziomu specjalisty do poziomu członka zarządu. Podczas rozmów zastanawiali się, co jest sensem ich pracy i wspólnym mianownikiem działań ich i firmy. Podkreślali możliwość wpływu na wykonywane obowiązki, które przekładają się na działania biznesowe i projekty wspierające otoczenie.
Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Ich działania służą budowie poczucia bezpieczeństwa klientów i wspierają tych, którzy potrzebują pomocy.
– Zdecydowaliśmy się w tym roku kontynuować kampanię, do której materiały przygotowaliśmy pod koniec 2019 roku. Ostatnie miesiące pokazały nam, że bez względu na zmiany w otaczającej nas rzeczywistości nadrzędnymi wartościami w pracy są troska o bezpieczeństwo i chęć pomagania. Pozytywnym sygnałem jest utrzymujące się poczucie sensu wykonywanych zadań i świadomość że bez względu na obszar, w którym pracujemy, mamy wpływ na otoczenie – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU.
PZU zaprasza na stronę www.pzu.pl/takapracamasens, gdzie znajdują się wszystkie nagrania i aktualne oferty pracy.
Kampania potrwa do 31 grudnia i obejmie działania online.
Praca w PZU ma sens
Grupa PZU jest największą instytucją finansowo-ubezpieczeniową w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu pracownicy Grupy mogą brać udział w nietuzinkowych projektach oraz współpracować z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach.
PZU prowadzi rekrutacje na terenie całego kraju, poszukując pracowników różnych szczebli (specjalistów, ekspertów, menedżerów) oraz specjalizacji – od sprzedaży i obsługi klienta w lokalnych placówkach, po specjalistów z branży IT. Dodatkowe informacje są pod adresem: www.pzu.pl/kariera.