- Do 27 czerwca trwa internetowa i telewizyjna kampania reklamowa PKO Banku Polskiego promująca konta osobiste dla całej rodziny.
- Koncepcja nowej kampanii opiera się na rodzinie, która sprawdza się w działaniu dzięki korzystaniu z różnych kont w jednym banku.
- W ramach działań promowane są: PKO Konto za Zero, PKO Konto Dziecka z oferty PKO Junior oraz PKO Konto Pierwsze.
Nowa kampania PKO Banku Polskiego przebiega pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. Kampania promuje konta dla całej rodziny – PKO Konto Dziecka dla dzieci do 13. roku życia, PKO Konto Pierwsze dla osób w wieku 13-18 lat oraz PKO Konto za Zero dla klientów powyżej 18. roku życia. W spotach pokazani są członkowie rodziny, którzy wzajemnie uzupełniają się w działaniu dzięki posiadaniu różnych rachunków osobistych w PKO Banku Polskim. Kampania w internecie potrwa do 27 czerwca 2021 roku.
– W kampanii przede wszystkimi chcemy pokazać jak wygodne jest posiadanie kont dla całej rodziny w jednym banku. Mamy tatę realizującego przelew z poziomu aplikacji za pomocą komunikatu głosowego, mamę chwalącą szybkość przelewu na telefon BLIK, nastoletnią córkę płacącą kurierowi smartfonem oraz młodszego syna korzystającego samodzielnie z aplikacji PKO Junior zamiast tradycyjnej świnki skarbonki. Wszystkie zaprezentowane konta są bezpłatne i poprawiają komfort członków rodziny, ponieważ przelane środki są dostępne od razu na rachunku odbiorcy. Wszystko dzięki temu, że każdy ma swoje konto osobiste w jednym banku.
– podkreśla Marek Kozłowski, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej