PKO Bank Polski udostępnia bezpłatnie serwis iPKO osobom, które nie mają rachunku. Wystarczy, że odwiedzą dowolny oddział i podpiszą umowę o nadanie dostępu do serwisu. Dzięki temu mogą potwierdzać swoją tożsamość i korzystać z usług e-administracji, wymieniać waluty w kantorze online, uzyskać pełnomocnictwo do rachunku innego klienta, dostęp kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir, czy składać wnioski online o kredyt hipoteczny. W najbliższym czasie zakres dostępnych usług będzie rozszerzany.
Jako technologiczny lider rynku bankowego w Polsce wierzymy, że bank może i powinien wspierać klientów nie tylko w kwestiach czysto finansowych. Rozwijamy nasze serwisy i cały czas dodajemy nowe usługi, bo chcemy żeby iPKO i IKO stały się centrum załatwiania życiowych spraw online
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.