Od 14 października 2019 r. Klienci Banku Pocztowego bez względu na porę i miejsce mogą uzyskać informację o oczekującej na odbiór korespondencji czy przesyłce, dzięki usłudze e-Awizo. Mogą także zamówić dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy. Obie usługi Poczty Polskiej dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank dostępne są całkowicie zdalnie – z poziomu laptopa czy telefonu komórkowego.
W dobie dużej konkurencji na rynku bankowym, coraz większą rolę zyskuje oferowanie Klientom coraz szerszej oferty usług, często wykraczającej poza usługi finansowe. W przypadku Banku Pocztowego naturalnym jest łączenie usług bankowych i pocztowych.
Dzięki e-Awizo Klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, otrzymają informację SMS-em o oczekującej na Poczcie przesyłce. Tymczasem dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na listy Klienta, a informację o ich dostarczeniu Klient otrzyma SMS-em lub e-mailem. Obie usługi są dla Klientów Banku Pocztowego bezpłatne.
– Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówi Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.
– Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie, banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który procesowany jest bez konieczności wizyty w placówce.