-
To już 3 tys. oddanych do użytku aut w czasie półtorarocznego funkcjonowania platformy Automarket.pl.
-
W lipcu 2021 r. Automarket obchodził pierwszy rok działalności, który zamknął z bardzo dobrym wynikiem 2 tys. sprzedanych aut.
-
W drugim roku platforma, na której klienci mają dostęp do nowych i używanych samochodów oferowanych wraz z gotowym finansowaniem oraz pakietem usług serwisowych, rozpędza się coraz bardziej. Od lipca do końca października licznik Automarketu przekroczył już 1 tys. sprzedanych aut.
– Sprzedaż samochodów na platformie Automarket systematycznie rośnie. Nasze rozwiązanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez klientów, którzy przekonali się do zakupu samochodów online. Dzięki Automarketowi klienci mogą nie tylko wybrać interesujący model samochodu, ale również skorzystać z atrakcyjnego finansowania – połowa z nich to klienci PKO Banku Polskiego – mówi Iwona Duda, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierująca pracami Zarządu.
– Cieszy nas tak dobrze rozpoczęty drugi rok działalności platformy Automarket.pl. To projekt, który choć wystartował w tak trudnych, pandemicznych czasach, stał się dowodem na to, że klienci potrzebują nowoczesnych rozwiązań na rynku automoto, zaś dealerzy, podejmując współpracę z nami, dostrzegają potencjał dla rozwoju własnego biznesu – mówi Paweł Pach, Prezes Zarządu PKO Leasing.
– Automarket udowadnia, że nawet dzisiaj, dostępność pojazdów w krótkim czasie nie jest mitem. Wynajem i zakup auta online przestają być nowością. Nasze wyniki potwierdzają słuszność podjętych decyzji, związanych ze startem i rozwojem tej platformy – dodaje.