Od ponad dwóch miesięcy wybrana grupa 50 tys. klientów korzysta z nowej funkcji aplikacji mobilnej. Nadszedł czas, by kolejne 450 tys. osób przekonało się, jak działają mOkazje zakupy. Poszerzona została też lista produktów oferowanych przez markę Morele w ramach tej usługi.
Jak wynika z raportu Głównego Urzędu Statystycznego,”Społeczeństwo informacyjne w Polsce w 2023 r.”, w ubiegłym roku zakupy przez Internet zrobiło 64,3 proc. osób w wieku 16-74 lata. Znaczna część z nich dokonana została na platformach zakupowych. mBank widzi ten potencjał i dlatego chce zwiększyć swoje zaangażowanie w rynku e-commerce. Jednym ze sposobów na to, mają być mOkazje zakupy – usługa, która realizowana jest wspólnie z Morele. Pozwala ona na zamówienie różnego rodzaju produktów wygodnie, bezpośrednio w aplikacji mobilnej banku.
Wdrożenie mOkazji zakupy podzielone zostało na kilka faz. Pilotaż ruszył w czerwcu [pisaliśmy o tym tutaj], wtedy to każdego dnia 50 tys. klientów zobaczyło w swojej aplikacji bankowej ofertę zakupu jednego produktu w atrakcyjnej cenie. Teraz kolejne 450 tys. klientów dostało zaproszenie do korzystania z mOkazji zakupy. Do ponad 100 wzrosła także liczba produktów oferowanych w ramach usługi (z takich kategorii jak: elektronika, gaming, małe AGD, dom i ogród, sport, turystyka). Pilotaż zakończy się w czwartym kwartale tego roku – wtedy z mOkazji zakupy będą mogli korzystać wszyscy pełnoletni klienci indywidualni, a wybierać będą spośród kilku milionów ofert.
- Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej należy wybrać zakładkę Zakupy.
- Dodać produkty do koszyka – formularz zamówienia uzupełniony zostanie automatycznie i wybrać sposób dostawy.
- Płatność odbywa się z konta lub karty kredytowej bezpośrednio w aplikacji banku.
- Na koniec wystarczy potwierdzić zakup PIN-em/FaceID/odciskiem palca w aplikacji mobilnej.