Bank Millennium ponownie najlepszym cyfrowym bankiem w Polsce wg. magazynu Global Finance

W tegorocznej edycji konkursu World’s Best Digital Banks magazynu Global Finance, Bank Millennium ponownie otrzymał tytuł najlepszego konsumenckiego cyfrowego banku w Polsce (Best Consumer Digital Bank in Poland). Bank został też uznany za najlepszy w aż 13 innych kategoriach, dotyczących zarówno usług dla klientów indywidualnych, jak i firm.

 Dążenie do najwyższej jakości usług i dalsza digitalizacja, oparta m.in. o sztuczną inteligencję to nasze cele na kolejne lata. Nie ustajemy w wysiłkach, wyznaczamy kolejne zadania i konsekwentnie je realizujemy, by codzienny kontakt z bankiem był dla wszystkich klientów przyjemnością i wygodą. Wygrana w tak prestiżowym konkursie i w tak wielu kategoriach jest ukoronowaniem wysiłków całego naszego zespołu i powodem do dumy i satysfakcji – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium. – Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych banków w Polsce, potwierdzają to nagrody. Ale nie pracujemy dla nagród. Innowacyjność rozumiemy jako wprowadzanie najwyższej jakości rozwiązań, które realnie ułatwiają życie naszych klientów i są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb oraz oferowane w najlepszym dla nich miejscu i czasie. Chcemy wyznaczać nowe standardy, ale w centrum wszystkich naszych działań są klienci  – podsumowuje Joao Bras Jorge.

W 2024 roku Bank Millennium otrzymał w konkursie aż 14 tytułów:

Best Consumer Digital Bank in Poland

Best Information Security and Fraud Management in Central and Eastern Europe (consumer)

Best in Transformation in Central and Eastern Europe (Consumer)

Best Online Product Offerings in Poland (consumer)

Best User Experience (UX) Design in Poland (consumer)

Best Mobile Banking App in Poland (consumer)

Best Information Security and Fraud Management in Poland (consumer)

Best in Lending in Poland (consumer)

Best in Transformation in Poland (consumer)

Best SME Banking/SME Platform in Central and Eastern Europe (corporate)

Best Trade Finance Services in Poland (corporate)

Best Information Security and Fraud Management in Poland (corporate)

Best SME Banking/SME Platform in Poland (corporate)

Best in Transformation in Poland (corporate)

Zwycięskie banki zostały wybrane na podstawie następujących kryteriów: siła strategii zdobywania i obsługi klientów cyfrowych, sukces w zachęcaniu klientów do korzystania z ofert cyfrowych, wzrost liczby klientów cyfrowych, szerokość oferty produktowej, udowodnione wymierne korzyści płynące z inicjatyw cyfrowych oraz projekt
i funkcjonalność serwisów internetowych i aplikacji mobilnych.

 – Szybki postęp w branży fintech, wzrost znaczenia walut cyfrowych i rosnące znaczenie cyberbezpieczeństwa nieustannie na nowo definiują standardy wyjątkowych usług bankowości cyfrowej – powiedział Joseph Giarraputo, założyciel i dyrektor wydawniczy Global Finance. – Nagrody Global Finance dla najlepszego konsumenckiego cyfrowego banku są przyznawane instytucjom finansowym, które są liderami w zakresie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych i wyznaczają nowe standardy w branży.

Raport z pełnymi wynikami konkursu z całego świata zostanie opublikowany we wrześniowym wydaniu magazynu Global Finance.

Bank Millennium jest laureatem wielu nagród za jakość obsługi klientów, innowacyjność i wysoki poziom zaawansowania cyfrowego. W 2024 wygrał m. in. konkurs PayTech, który wyróżnia technologiczne rozwiązania największych marek świata finansów, a nowa aplikacja dla firm Banku Millennium otrzymała tytuł Największej Innowacji w Finansach, w kategorii bankowość korporacyjna, przyznawanej przez Global Finance. Bank wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najlepsze tradycje bankowości, z powodzeniem konkurując we wszystkich segmentach rynku finansowego oraz dąży do stania się najbardziej spersonalizowanym bankiem w Polsce.

ŹRÓDŁOBank Millennium