Nest Bank odświeżył swoją aplikację mobilną. W nowej wersji klienci banku zobaczą nie tylko zmieniony design, ale przede wszystkim intuicyjną nawigację, która odpowiada na potrzeby użytkowników. Bank zadbał również o to, aby klienci mogli spersonalizować ekran główny, dostosowując go do swoich priorytetów. Wśród nowych funkcji znajdziemy m.in. podgląd subskrypcji oraz biometryczną autoryzację transakcji, co przekłada się na większe bezpieczeństwo i wygodniejsze użytkowanie.
Bank przyszłości w kieszeni
Zgodnie z zapowiedziami Nest Bank rozpoczął cykl dużych zmian w aplikacji mobilnej. Od kwietnia 2024 roku klienci mogą pilotażowo korzystać N!Asystenta, czyli wirtualnego asystenta opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. Z asystentem można rozmawiać w języku naturalnym o swoich finansach i zlecać mu inteligentne analizy wydatków, a także prosić o pomoc w wykonaniu przelewu czy znalezieniu odpowiedniego wniosku. W kolejnej fazie zmian Nest! odświeżył design swojej, aplikacji mobilnej i dodał nowe funkcjonalności
Co dokładnie czeka na użytkowników aplikacji Nest Banku?
Intuicyjny i personalizowany ekran główny
Na nowym ekranie głównym klient znajdzie najważniejsze dla siebie funkcje. Może wybrać nawet 8 skrótów. Jeśli użytkownik chce szybko wykonać dowolny rodzaj przelewu, skorzystać z Nest Kantoru, sprawdzić kursy walut czy operacje do zatwierdzenia – od teraz będzie miał do nich jeszcze szybszy dostęp.
Użytkownik dostosowuje też do własnych potrzeb główny produkt, który będzie dla niego widoczny na ekranie – może to być np. dowolne konto czy kredyt. Po przesunięciu karty produktu, klient może też mieć szybki dostęp do kolejnych.
Nowy kształt przybrała również historia operacji – teraz z poziomu ekranu głównego jest dostępna dla każdego rachunku, bez potrzeby przechodzenia do szczegółów.
Przejrzysta nawigacja
Nest Bank odpowiedział na potrzeby swoich klientów i zmienił sposób nawigacji w aplikacji. Na dole ekranu pojawiło się 5 nowych sekcji – start, płatności, N!Asystent, produkty i N!oferty. Na dashboardzie użytkownik ma też szybki dostęp do ustawień i Centrum Kontaktu. W ten sposób poruszanie się po aplikacji jest bardziej funkcjonalne i przyjazne – bez względu na liczbę produktów i transakcji użytkownika, a samo menu jest wygodniejsze w obsłudze, szczególnie na większych ekranach.
Biometryczna autoryzacja
Klient może teraz nie tylko logować się za pomocą biometrii. W nowej wersji aplikacji zatwierdzi też odciskiem palca lub skanem twarzy przelewy i transakcje BLIKIEM. Nowa metoda autoryzacji zwiększa bezpieczeństwo transakcji – logowanie i zatwierdzanie transakcji jest jeszcze szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze, a bank eliminuje ryzyka związane z użyciem tradycyjnych haseł.
Podgląd subskrypcji
W dzisiejszym natłoku płatności za subskrypcje i inne usługi online łatwo się zgubić i pominąć opłaty za funkcje, z których już nie korzystamy. Najnowsza wersja aplikacji pozwala użytkownikowi na prosty podgląd subskrypcji oraz kart aktualnie dodanych do portfeli mobilnych na konkretnych urządzeniach. Dzięki temu klient nie będzie wydawał niepotrzebnych złotówek, ale też zadba o swoje bezpieczeństwo i skontroluje, czy jego karta nie została wykorzystana do nieznanych mu płatności.
W styczniu 2025 do nowego wyglądu aplikacji (łącznie z personalizowanym ekranem głównym) będą mieć dostęp klienci, który korzystają z systemu Android i iOS w wersji 4.0.