Fundacja Polska Bezgotówkowa z kampanią „Zyskaj więcej”

Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z drugą odsłoną kampanii „Zyskaj więcej” skierowanej do przedsiębiorców. Właściciele małych i średnich firm, którzy jeszcze nie korzystają z płatności bezgotówkowych, mogą otrzymać terminal płatniczy, terminal w telefonie lub bramkę płatniczą do sklepu online z Programu Fundacji oraz dodatkowo zyskać bony o wartości 300 zł na paliwo do wykorzystania na stacjach paliw MOYA. Akcja potrwa od 4 sierpnia do 5 października 2025 r.

– Już niemal 70% transakcji w sklepach i punktach usługowych w Polsce w 2024 roku odbywało się bezgotówkowo[1]. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metody płatności, dlatego posiadanie wyboru opcji płatniczych staje się kluczowe w każdym biznesie – niezależnie od jego wielkości czy formy działania. Również przedsiębiorcy świadczący swoje usługi mobilnie lub sezonowo sięgają po narzędzia do płatności bezgotówkowych, jak np. aplikacja na terminal w telefonie. Fundacja Polska Bezgotówkowa wychodzi naprzeciw potrzebom najmniejszych firm, ułatwiając im dostęp do narzędzi płatniczych. Naszym celem jest pomoc przedsiębiorstwom w rozwoju i pozyskiwaniu nowych klientów oraz zwiększanie ich konkurencyjności. Małe i mikroprzedsiębiorstwa to fundament polskiej gospodarki – dlatego chcemy je realnie wspierać – mówi Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa.

W akcje partnerską włączyła się również sieć stacji paliw MOYA. Przedsiębiorcy, którzy
do 5 października br. zdecydują się na terminal płatniczy z Programu Polska Bezgotówkowa, otrzymają także dodatkowy benefit – bon o wartości 300 zł do wykorzystania na zakup paliwa na dowolnie wybranej stacji paliw MOYA w całej Polsce. Ponadto, w trasę wyruszy mobilne biuro sprzedaży Fundacji Polska Bezgotówkowa – Cashless Van, który we wrześniu pojawi się na wybranych stacjach paliw MOYA. Przedsiębiorcy będą mieli okazję na miejscu porozmawiać z ekspertami i skorzystać z oferty Programu Polska Bezgotówkowa.

– Polska sieć stacji paliw MOYA wspiera przedsiębiorców, bo doskonale rozumiemy z iloma wyzwaniami na co dzień się mierzą się. Wiemy również, jak ważne jest stałe rozwijanie biznesu, aby odpowiedzieć na potrzeby cyfrowych i bezgotówkowych klientów, dlatego z entuzjazmem włączyliśmy się w akcję promocyjną Fundacji, oferując bon na paliwo do wykorzystania na każdej z naszych 520 stacji w całej Polsce. Chcemy być partnerem dla naszych Klientów — nie tylko w drodze, ale również w obszarze rozwoju ich biznesów – mówi Andrzej Kondys, członek zarządu Anwim S.A., dyrektor ds. operacyjnych MOYA.

Fundacja Polska Bezgotówkowa w ciągu blisko 8 lat działalności, wsparła cyfryzację ponad pół miliona przedsiębiorców i ponad trzech tysięcy urzędów dostarczając im więcej niż 690 tys. urządzeń płatniczych. Ekosystem terminali płatniczych w Polsce powiększył się ponad dwukrotnie, a udział płatności bezgotówkowych w sklepach i punktach usługowych sięgnął niemal 70%. Celem Fundacji jest wspieranie najmniejszych polskich przedsiębiorców poprzez ułatwianie im dostępu do narzędzi finansowych, działanie na rzecz rozwoju innowacji płatniczych oraz cyfryzacji polskiej gospodarki.

[1] Badanie POLASIK Research „Zwyczaje płatnicze, a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce” przeprowadzone dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, 2024

ŹRÓDŁOFundacja Polska Bezgotówkowa