Alior Bank wdraża karty płatnicze z nowym wizerunkiem. Łączą one nowoczesny design, większe bezpieczeństwo oraz zgodność z wymogami ustawy o dostępności. Pierwsze karty trafią do klientów zakładających Alior Konto w sierpniu br.
Co istotne, nowe wizerunki kart zostały zaprojektowane z myślą o osobach niewidomych i niedowidzących. Dzięki specjalnemu wycięciu tzw. blind notch, klienci z łatwością odróżnią kartę debetową od kredytowej i prawidłowo jej użyją, zarówno podczas płatności w terminalach, jak i podczas transakcji w bankomatach.
– Nowy wygląd kart to więcej niż zmiana wizualna – to potwierdzenie przemyślanego, głębszego odświeżenia marki, które wprowadzamy w ramach realizacji strategii „Alior Bank. Albo nic”. Choć karty stanowią widoczny efekt tego odświeżania, najważniejsze jest to, co za nimi stoi: długoterminowe podejście do tworzenia usług bardziej dostępnych, intuicyjnych i przyjaznych dla wszystkich użytkowników – mówi Magdalena Lewicka, dyrektorka Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem w Alior Banku.
Od stycznia 2026 r. wszystkie nowo wydawane karty Alior Banku będą miały nowe wizerunki. Nowy wzór będzie również widoczny w aplikacji Alior Mobile i systemie Alior Online. Obecni klienci Alior Banku otrzymają nowe karty, gdy dotychczasowe stracą ważność.
Zmiana obejmie wszystkie karty dla klientów biznesowych oraz karty kredytowe i debetowe dla klientów indywidualnych, poza kartami dla najmłodszych oraz dla graczy.