Internauci piszą opinie o ulubionych firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. W nowej kampanii ING Bank Śląski pomaga firmom mieć więcej klientów, zachęcając do dzielenia się dobrymi opiniami na ich temat.
W internecie rozpoczęła się kampania ING “Dobry głos dla firm”, z udziałem Meli Koteluk i Pawła Domagały. Artyści zachęcają Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach i zamieniają je w piosenki, które stają się jednocześnie krótkimi klipami dedykowanymi firmom. W ten sposób ING chce pomóc firmom mieć więcej klientów.
Polacy, nawet jeśli są zadowoleni z produktu czy usługi, rzadko kiedy zostawiają pochlebną opinię w sieci. Łatwiej jest nam krytykować, niż chwalić. Z badań przeprowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego wynika, że aż 46% z nas zostawiło w sieci negatywny komentarz na temat jakiejś firmy. To oczywiście jest potrzebne – aby ulepszać oferowane produkty i usługi – natomiast zostawianie dobrych opinii jest równie ważne. Dlatego w nowej kampanii zachęcamy konsumentów do wspierania firm dobrymi opiniami. To między innymi pozytywne opinie pomagają firmom mieć więcej klientów i się rozwijać, dlatego zadbaliśmy o to, żeby niosły się po sieci jak muzyka – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Swoje opinie internauci mogą zgłaszać na stronie www.glosdlafirm.pl lub za pomocą chatbota komunikującego się z użytkownikami przez aplikację Messenger. Każda z nich ma szansę stać się piosenką zaśpiewaną przez Melę Koteluk lub Pawła Domagałę w specjalnych teledyskach. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane na wspomnianej stronie internetowej, a także na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego.