Pracownicy Contact Center Banku Pekao SA wygrali w trzech z pięciu kategorii w konkursie „Telemarketer Roku” zorganizowanym już po raz ósmy przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Filip Gotkiewicz, Marcin Ingersleben oraz Magdalena Król – pracownicy Call Center Banku Pekao SA zwyciężyli w kategoriach: Obsługa Klienta, Help Desk oraz Inne Projekty. Rywalizacja trwała prawie 3 miesiące. Wzięło w niej udział blisko 180 konsultantów reprezentujących 30 firm, z których ponad 1/3 stanowiły firmy z branży finansowej. Do finału przeszło 25 telemarketerów, którzy w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB przez trzy dni prezentowali umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi telefonicznej. Jury wybrało pięciu zwycięzców.
– Wyniki konkursu „Telemarketer Roku” potwierdzają, że Call Center Banku Pekao SA wyznacza standardy obsługi klienta. W tym roku nasi pracownicy wygrali we wszystkich kategoriach, w których wystartowaliśmy. To dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale przede wszystkim zachęta do dalszej pracy i podnoszenia jakości naszych usług. Z pewnością nie będzie to łatwe zadanie, ale jestem pewny, że z tak dobrym zespołem jesteśmy w stanie mu sprostać – mówi Piotr Jarosz, Prezes Zarządu Call Center Banku Pekao SA.
Konkurs, poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem. Poszukiwano telemarketera, który łączy skuteczność sprzedażową z pewną wrażliwością na klienta, na jego potrzeby. Kogoś, kto umie się dobrze dostosować do klienta. Kto zabłysnął dużą naturalnością i doskonałą umiejętnością słuchania. Kogoś, kogo pracę warto naśladować – Telemarketera Roku.
źródło: Bank Pekao SA