Brązowe Effie dla kampanii Kredobanku spółki GK PKO Banku Polskiego

  • Brązowe Effie dla kampanii reklamowej „Racjonalne kredyty na emocjonalne potrzeby”.

  • Marketingowcy z Kredobanku jednymi z najskuteczniejszych.

Kampania reklamowa Kredobanku „Racjonalne kredyty na emocjonalne potrzeby” zdobyła brązowe Effie i była jedynym nagrodzonym projektem w kategorii finanse i usługi dla biznesu tegorocznej, ukraińskiej edycji prestiżowego konkursu Effie. Doceniono też zespół marketingu Kredobanku uznając go za jeden z najskuteczniejszych.

Zdaniem jury na efektywność kampanii produktu Kredobanku wpłynęły personalizacja przekazu i dobór mediów. Szczególną uwagę zwrócono na kreację i nowatorski pomysł. Zastosowanie ich po raz pierwszy w reklamie bankowej, wyróżniło ją na rynku. Kampanię przygotowała agencja Adsapience.

Kredobank należy do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Oferuje pełen zakres usług dla klientów detalicznych, przedsiębiorstw małego, średniego i dużego biznesu.

Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów, w którym oceniana jest efektywność kampanii marketingowych. Do tegorocznej, 12. edycji Effie Awards Ukraine wpłynęło ponad 300 zgłoszeń. Wyboru zwycięzców, po trzyetapowej ocenie dokonało jury, w skład którego weszli eksperci z branży marketingu i komunikacji.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski