1 marca 2025 r. Agnieszka Durska obejmuje stanowisko dyrektora Biura Mediów w PKO Banku Polskim. Jako doświadczona ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej i relacji z mediami, będzie odpowiadać za relacje z mediami, media społecznościowe, zarządzanie biurem prasowym oraz wzmacnianie komunikacji zewnętrznej banku, w tym działania na rzecz reputacji.
W swojej karierze zawodowej związana była również z sektorem mediów i digital marketingu, zarządzając portalami contentowymi dla firm takich jak PZU SA i Avon oraz pełniąc funkcję menedżera społeczności w Agorze SA. Posiada doświadczenie akademickie – była wykładowcą komunikacji i PR.
Jako dyrektor Biura Mediów PKO Banku Polskiego, Agnieszka Durska skupi się na dalszym rozwijaniu relacji z mediami oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych wspierających realizację celów biznesowych i społecznych banku.
W październiku 2024 r. PKO Bank Polski ogłosił nową strategię grupy kapitałowej na lata 2025-2027 pod hasłem przewodnim „Numer 1 i kropka”. Głównym celem strategicznym grupy kapitałowej banku jest umocnienie jej pozycji jako grupy finansowej numer jeden w Polsce, skoncentrowanej na wzroście i rozwoju.