Alior Bank ponownie triumfuje w rankingach Forbesa i Newsweeka

W tegorocznej edycji rankingów „Forbes” i „Newsweek Polska” Alior Bank kolejny raz zdobył aż pięć statuetek. Zwyciężył w kategorii „Najlepszy Bank dla Firm”, uzyskał także tytuły „Przyjaznego Banku Newsweeka” za swoją bankowość internetową oraz aplikację mobilną. Alior zajął również drugie miejsce na podium w kategorii „Bankowość tradycyjna” oraz trzecie za „Bankowość hipoteczną”.

Alior Bank już po raz piąty uplasował się w czołówce rankingu „Forbesa”. Jednocześnie jest to kolejny rok z rzędu, w którym triumfował. Autorzy zestawienia docenili innowacyjne produkty oraz atrakcyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców Alior Banku. Kapituła wyłoniła zwycięzców na podstawie oceny dokonanej metodą tajemniczego klienta przez firmę badawczą Kantar Polska. Pod uwagę wzięto m.in. jakość obsługi, umiejętność pozyskiwania klientów, zdalne kanały kontaktu czy wygląd placówek.

– Utrzymanie pozycji lidera w rankingu najlepszych banków dla przedsiębiorców to wyróżnienie, a jednocześnie zobowiązanie do dalszego, konsekwentnego poprawiania jakości obsługi. Zaufanie właścicieli firm zdobywamy każdego dnia naszą ofertą, jak również kompetencjami i pracą naszych bankierów. W tym roku wprowadziliśmy karty wirtualne, pozwalające na bezpieczne płatności w internecie. Dołączamy do oferty kolejne kredyty z gwarancjami BGK, a także rozwijamy nasz serwis dla mikro i małych przedsiębiorców Zafirmowani.pl – powiedział Krzysztof Bachta, prezes zarządu Alior Banku, który odbierał wyróżnienie przyznane przez „Forbesa”.

Alior Bank został również mianowany „Przyjaznym Bankiem Newsweeka”. W tym roku organizatorzy rankingu najwyżej ocenili bankowość internetową i mobilną banku. W rankingu „Newsweeka” bank uplasował się także na drugim miejscu pod względem bankowości tradycyjnej i na trzecim pod względem bankowości hipotecznej. W przypadku tej pierwszej wyróżnił się przede wszystkim sprawnością obsługi oraz zaangażowanym i kompetentnym personelem.

– Stale doskonalimy funkcjonalności naszych serwisów. Dążymy też do skrócenia czasu potrzebnego klientom na wykonanie podstawowych operacji. Stąd szczególne znaczenie ma dla nas wyróżnienie w kategorii rozwiązań cyfrowych najbardziej przyjaznych dla użytkowników. Na początku roku zakończyliśmy przeprowadzanie wszystkich klientów do nowej bankowości internetowej, dzięki czemu mogą oni wygodnie korzystać z naszych rozwiązań na każdym urządzeniu. Obserwujemy wzrost znaczenia aplikacji mobilnych, które stają się głównym kanałem kontaktu klienta z bankiem – mówi Agata Strzelecka, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialna za obszar operacji i IT.

Miejsca na podium w kategorii bankowości tradycyjnej, bankowości hipotecznej, internetowej i mobilnej pokazują, że Alior Bank ma ogromny potencjał, który konsekwentnie wykorzystujemy. Chcemy nadal skupiać swoją uwagę na tzw. daily bankingu. Zależy nam, aby w oczach klientów pozostać instytucją przyjazną i godną polecenia. Do tej pory zaufało nam ponad 4 mln klientów. To z myślą o nich wdrażamy kolejne produkty i usprawnienia. W tym roku były to między innymi: karta do Konta Jakże Osobistego z opcją wielowalutową, nowy Kantor Walutowy, korzystne oferty pożyczek gotówkowych czy możliwość wykonywania przelewów na numer telefonu BLIK  – powiedział Mateusz Poznański, wiceprezes zarządu Alior Banku odpowiedzialny za obszar klienta indywidualnego.

Wyniki rankingów oficjalnie ogłoszono 24 września 2019 r. podczas Wielkiej Gali Bankowości, która odbyła się w Warszawie. W imieniu Alior Banku nagrody odebrali Krzysztof Bachta, Agata Strzelecka oraz Mateusz Poznański.

Exit mobile version