Historią Wiesława, który utknął w kosmicznej przestrzeni i potrzebował pieniędzy na powrót do domu, rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Santander Bank Polska. Akcja „Nie wierz w bajki” uświadamia i przestrzega przed oszustami w cyberprzestrzeni. W rolę narratora wciela się ponownie Piotr Adamczyk.
W tym roku kampania „Nie wierz w bajki” zyskała nowy wymiar – historie do najnowszych bajek zostały opracowane nie tylko przez ekspertów Santander Bank Polska, ale także przez jego pracowników i klientów, którzy przesyłali swoje prace w organizowanych przez bank konkursach. Bajki można obejrzeć na https://www.santander.pl/bajki/
Bajki będą emitowane na kanałach społecznościowych Santander Bank Polska i podczas oczekiwania na połączenie z infolinią banku, w formie „bajki na czekanie”. Akcja obejmie również warsztaty edukacyjne w Work Cafe Santander w Warszawie i Gdańsku.
Kampania edukacyjna, która dociera
Poprzednia edycja kampanii składająca się z siedmiu spotów cieszyła się ogromnym zaangażowaniem użytkowników w Social Mediach. Bajki były szeroko komentowane i udostępniane w sieci. Były także emitowane w stacjach radiowych oraz w Spotify. Pierwsza edycja „Nie wierz w bajki” została nagrodzona aż trzema statuetkami „Złotych Spinaczy” – kluczowego konkursu PR w Polsce.
„Nie wierz w bajki” jest częścią długofalowych działań Santander Bank Polska, promujących #CyberŚwiadomość wśród klientów i innych uczestników rynku finansowego. Wśród nich jest także projekt: „CyberPrzysłowia” oraz program Fundacji Santander „Seniorzy samodzielni i bezpieczni w sieci”.
Klienci banku mogą korzystać również z „CyberRescue”, która zapewnia bieżące wsparcie ekspertów dotyczące bezpieczeństwa w Internecie. W sytuacji zagrożenia klienci mogą skontaktować się z ekspertami CyberRescue 24 godziny na dobę, poprzez Messengera, wiadomość mailową, rozmowę telefoniczną oraz smsa.