Bank Millennium z nową słoneczną reklamą

Wystartowała nowa kampania telewizyjna Banku Millennium. W wakacyjnej i wypełnionej słońcem reklamie zobaczyć możemy, jak Pakiet i Limit walutowy ułatwiają podróżowanie po świecie. Jedna z najlepiej dopasowanych do urlopu usług na rynku dostępna jest w nowoczesnej aplikacji mobilnej Banku Millennium.

W sobotę 1 lipca ruszyła emisja nowego spotu reklamowego Banku Millennium. Będzie go można zobaczyć nie tylko w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych, ale również w Internecie. W materiale filmowym wykorzystany został popularny sportowy motyw związany mocno z wakacjami. Grupa przyjaciół pływa na deskach SUP (Stand Up Paddle), a następnie opłaca ich wypożyczenie oraz rozlicza się za wspólny posiłek jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej Banku Millennium. Młodzi ludzie wykorzystują do tego usługę Prośba o przelew BLIK. Rozwiązanie pozwala wysyłać prośbę o przelew do konkretnej osoby z określeniem kwoty, którą chcemy otrzymać. Gdy prośba zostanie zaakceptowana w ciągu 72 godzin, pieniądze trafią na nasze konto.

W spocie reklamowym możemy poczuć również swobodę podróżowania, odkrywania lokalnych smaków i korzystania z karty płatniczej do transakcji za granicą z korzystnym przewalutowaniem. Po wycieczce na SUP młodzi ludzie płacą za jedzenie, kartą płatniczą dodaną do płatności mobilnych w smartfonie, dokładnie w ten sam sposób jak posługują się tymi narzędziami w kraju. Klienci Banku Millennium z dowolną kartą płatniczą  mają dostęp do wszystkich walut świata po atrakcyjnych kursach organizacji płatniczych. Dodatkowo z kartami do konta Millennium 360 i kartami kredytowymi klienci w każdym miesiącu mogą wykonać transakcje walutowe do łącznej kwoty 1000 zł bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie. Jeśli planują większe zakupy, mogą aktywować Pakiet walutowy za 9,90 zł tygodniowo, czyli dostęp na tych samych warunkach do nielimitowanych transakcji bez marży za przewalutowanie. Rozwiązania te dostępne są dla wszystkich transakcji kartą w walucie obcej, nawet płatności internetowych czy wypłat gotówki z bankomatu.

Na wakacjach super jest wreszcie poczuć beztroskę. Czas płynie przyjemnie, gdy mamy luz i swobodę. Z apką Banku Millennium nawet za granicą rozliczamy się wygodnie. A gdy odkrywamy lokalne smaki, płacimy z korzystnym przewalutowaniem. Bo wakacje są od tego, aby być na wakacjach.– przekonuje bohaterka reklamy. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

ŹRÓDŁOBank Millennium