Bankowość korporacyjna mBanku na fali wznoszącej: firma Shinnworld 30-tysięcznym klientem

W ostatnich miesiącach mBank udostępnił klientom bankowości korporacyjnej kolejne, cyfrowe rozwiązania, w tym nową wersję aplikacji mBank CompanyMobile. Obecnie bank skupia się na współpracy z małymi i średnimi firmami, pozyskując w tym segmencie rynku ok. 350 nowych klientów miesięcznie.

mBank systematycznie umacnia pozycję jednego z wiodących w Polsce banków dla firm. Na koniec I kwartału 2021 r. miał 8,7 proc. udziału w rynku kredytów i 11,3 proc. udziału w rynku depozytów dla przedsiębiorstw. Najnowszym sukcesem banku jest nawiązanie współpracy z 30-tysięcznym klientem korporacyjnym, firmą Shinnworld.
Shinnworld to uznany na świecie producent desek do kitesurfingu. Firma została założona przez Marka Shinna, zawodnika, który jako jedyny na świecie w jednym sezonie zdobył tytuł mistrza świata obu federacji kitesurfingowych – PKRA i KPWT. Mimo że z pochodzenia jest Brytyjczykiem, sprzęt sportowy zdecydował się produkować w Polsce w fabryce w Tychach.

Shinnworld zrodził się z pasji do kitesurfingu. Ale w biznesie pasja to tylko połowa sukcesu. Żeby biznes mógł nabrać wiatru w żagle, potrzebne są silne fundamenty finansowe. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z solidnym i godnym zaufania partnerem, jakim jest mBank. Atrakcyjność oferty była dla nas najbardziej widoczna w elastyczności produktów, które uruchamia się z serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej. Dzięki temu jesteśmy gotowi szybko i elastycznie reagować na zmiany rynkowe dosłownie z każdego miejsca na ziemi – mówi Malwina Shinn, prezes Shinnworld.

Bardzo się cieszę, że możemy powitać firmę Shinnworld jako 30-tysięcznego klienta bankowości korporacyjnej. Niezmiennie pracujemy nad udoskonalaniem oferty mBanku dla firm, a w ostatnich miesiącach nasze wysiłki koncentrowały się na dalszej cyfryzacji obsługi klienta. Latem 2020 r., jako pierwsi w Polsce, daliśmy klientom firmowym możliwość zdalnego otwierania konta, a wiosną 2021 r. udostępniliśmy nową, łatwiejszą w obsłudze wersję aplikacji mBank CompanyMobile – mówi Adam Pers, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

Polski biznes znów nabiera wiatru w żagle po pandemii, a my niezmiennie go wspieramy. W trudnym czasie pomagaliśmy firmom w pozyskaniu środków z tzw. tarczy finansowej oraz niezmiennie wspieraliśmy je w realizacji inwestycji. Aktualnie, zgodnie z przyjętą strategią mBanku, skupiamy się na rozwijaniu współpracy z klientami z segmentu MSP – dodaje Adam Pers.

Oferta bankowości korporacyjnej mBanku przeznaczona jest zarówno dla dużych, jak i średnich oraz małych firm. To kompleksowe usługi zarządzania finansami firmy – wśród nich są płatności, rozliczenia, w tym obsługa handlu zagranicznego, usługi kasowe, finansowanie działalności, m.in. przez kredyt, leasing, faktoring. mBank oferuje też bankowość inwestycyjną.
ŹRÓDŁOmBank