Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim, otrzymała nagrodę Grand Prix, w jubileuszowej, V edycji konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2014”. Nagroda przyznawana jest przez Kapitułę Konkursową, w skład której wchodzą eksperci branżowi, laureaci poprzednich edycji oraz partnerzy konkursu.
Barbara Pasterczyk została wyróżniona za realizację świadomej strategii biznesowej opierającej się na budowaniu wizerunku banku z ludzkim podejściem, czyli propagowanie wiary w człowieka, jego możliwości, nie ocenianie ale motywowanie.
Jestem dumna przede wszystkim z mojego zespołu. Bez tych osób nie byłoby tego sukcesu. To im należą się podziękowania za kreatywność, wytrwałość, konsekwencję i otwarte umysły. Poznajemy potrzeby klientów, prowadzimy komunikację opartą o insighty konsumenckie, bliskie Polakom. Razem osiągnęliśmy bardzo wiele. Staramy się przełamywać schematy komunikacji w kategorii finansowej. Wierzę, że kolejne nagrody dla projektu „Liczą się ludzie” potwierdzają, że idziemy we właściwym kierunku – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Organizatorem Konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2014” jest firma Mediarun. Celem konkursu jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem oraz przyczyniają się do rozwoju firmy. O nagrodę mogą ubiegać się zespoły i osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych.
źródło: ING Bank Śląski