Bezcenne nagrody w Zimowej Loterii MasterCard

Do końca lutego 2016 r. potrwa Zimowa Loteria  dla użytkowników płatności zbliżeniowych MasterCard®. Każda transakcja zbliżeniowa – kartą płatniczą lub telefonem, która zostanie zarejestrowana na stronie loterii, weźmie udział w losowaniu wyjątkowych nagród: zagranicznych podróży do najciekawszych gastronomicznie zakątków świata i udziału w warsztatach kulinarnych. Premiowane będą również płatności dokonane wirtualnymi portfelami MasterPass w internecie.

W każdym tygodniu promocji, wśród użytkowników, którzy zarejestrują swoje transakcje na stronie loterii (www.mastercard.pl), rozlosowanych zostanie 40 warsztatów kulinarnych, a na koniec każdego miesiąca loterii do jednego z jej uczestników trafi nagroda główna – zagraniczna podróż i kolacja dla dwóch osób z jednym z najpiękniejszych widoków na świecie. Cel wyjazdu do ostatniej chwili pozostanie „Bezcenną Niespodzianką” i zostanie ujawniony po zakończeniu losowania. Łącznie dla  uczestników akcji MasterCard przygotował trzy zagraniczne wyjazdy dla dwóch osób i 520 dwuosobowych zaproszeń na warsztaty kulinarne.

Organizowana przez MasterCard promocja ma na celu dalszą popularyzację płatności zbliżeniowych zarówno kartami płatniczymi, jak i telefonami wykorzystującymi technologię NFC , a także promocję  wirtualnych portfeli MasterPass, umożliwiającymi wygodne płatności w internecie. Obecnie, według danych NBP, już ponad 80% spośród 34,4 mln kart płatniczych w Polsce to karty zbliżeniowe, którymi użytkownicy mogą płacić w ponad 80% terminali płatniczych w całym kraju. Również płatności kartowe w internecie stają się w Polsce coraz popularniejsze. W drugim kwartale br. niemal dwukrotnie wzrosła zarówno ich liczba, jak i wartość. Polacy opłacili w tym okresie ponad 6,6 mln transakcji o łącznej wartości 1,1 mld zł.

Polacy chętnie korzystają  z  innowacyjnych sposobów płatności, ponieważ pozwalają im one zaoszczędzić czas. Doceniamy to szczególnie w sezonie przedświątecznych zakupów, gdy liczy się każda minuta. Nasza loteria zachęca do płacenia zbliżeniowo – telefonem lub kartą – dając w zamian szansę przeżycia bezcennych chwil w najpięknięszych zakątkach świata” – komentuje Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe.

źródło: MasterCard