BLIK dostępny dla klientów Citi Handlowego

Citi Handlowy udostępnił swoim klientom BLIKA. Mogą już szybko i bezpiecznie płacić w internecie oraz sklepach stacjonarnych, wpłacać i wypłacać pieniądze z bankomatów, a także realizować przelewy na telefon BLIK.

Popularność BLIKA wśród klientów bankowych aplikacji mobilnych wciąż bardzo szybko rośnie, na koniec trzeciego kwartału br. aktywnie korzystało z niego 8,6 mln osób – to połowa wszystkich użytkowników regularnie wykorzystujących bankowe aplikacje w Polsce. Dostęp do BLIKA mają już obecnie klienci wszystkich banków w naszym kraju.

Cieszymy się, że BLIK dołączył do płatności mobilnych, z których mogą korzystać nasi klienci. Transakcje przy pomocy kodu BLIK są już dostępne zarówno dla posiadaczy konta osobistego, jak i kart kredytowych Citi Handlowy. Aby z nich korzystać, wystarczy uruchomić aplikację Citi Mobile – mówi Tomasz Makowski, dyrektor biura produktów bankowości zdalnej w Citi Handlowy.

Klienci Citi Handlowego mogą płacić BLIKIEM w całym polskim e-commerce oraz coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju. Mogą również korzystać przelewu na telefon BLIK – czyli przesyłać pieniądze do innego użytkownika bez konieczności wpisywania jego numeru rachunku bankowego, a podając tylko numer telefonu.

To dla nas ważny moment – BLIK jest obecnie dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Cieszymy się, ze od teraz z najlepszego mobilnego systemu płatności mogą korzystać klienci Citi Handlowego – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

ŹRÓDŁOPolski Standard Płatności