BLIK dostępny w aplikacji ORLEN VITAY

Klienci stacji paliw pod marką ORLEN mogą już płacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze BLIKIEM, korzystając z aplikacji ORLEN VITAY. Taki sposób zakupu paliw zwiększa bezpieczeństwo w czasie pandemii.  

Mobilne płatności za paliwa bezpośrednio przy dystrybutorze dostępne są na wszystkich 1800 stacjach własnych i franczyzowych ORLEN w Polsce.
Obecnie, w związku z zagrożeniem koronawirusem SARS CoV-2 możliwość zapłacenia za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Cała transakcja odbywa się całkowicie bezdotykowo oraz nie wymaga odchodzenia od pojazdu.
Klienci korzystający z aplikacji ORLEN VITAY mogą teraz realizować płatności BLIKIEM. W aplikacji wdrożone zostało rozwiązanie One Click BLIK, co oznacza, że tylko pierwsza transakcja w ORLEN VITAY wymaga podania kodu BLIK. Po zapamiętaniu jej jako zaufanego źródła przy wszystkich kolejnych płatnościach wystarczy już tylko akceptować transakcję w swojej aplikacji mobilnej banku, bez konieczności każdorazowego przepisywania kodu. Użytkownik widzi oczywiście kwotę do zapłacenia oraz odbiorcę płatności, ma więc całkowitą kontrolę nad wydatkami.
– Klienci cenią sobie możliwość płacenia BLIKIEM wszędzie tam, gdzie chcą. Dlatego każdego dnia pracujemy nad tym, aby nasze rozwiązanie było jak najbardziej powszechne. Dotyczy to także aplikacji mobilnych naszych partnerów – takich jak PKN ORLEN. Nie każdy jest przekonany do tego, aby przypisywać kartę płatniczą jako źródło pieniędzy na stałe w tego typu aplikacjach. Z BLIKIEM ten problem znika. Aby zapłacić, nie trzeba podawać żadnych danych. Wystarczy po prostu skorzystać z BLIKA, którego znajdziemy w aplikacji mobilnej banku – mówi Adam Kokoszkiewicz, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. – Gorąco zachęcamy do płacenia całkowicie bezdotykowo wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe – dodaje.
ŹRÓDŁOPolski Standard Płatności