BLIK partnerem Restaurant Week – klienci otrzymają rabat przy rezerwacjach

Tegoroczny Festiwal Restaurant Week odbywa się między 17 czerwca a 5 lipca. BLIK został partnerem transakcyjnym wydarzenia. W związku z tym klienci otrzymują też specjalną promocję – 10 zł zniżki przy opłaceniu rezerwacji BLIKIEM.  

Restaurant Week wpisał się już na stałe do kalendarza kulinarnych wydarzeń. W tym roku rusza tuż po uruchomieniu na nowo restauracji, po zamknięciu związanym z epidemią. To nie tylko szansa odwiedzenie nowych ciekawych restauracji, ale też wsparcie branży gastronomicznej, która znalazła się w trudnej sytuacji w czasie kiedy lokale nie mogły przyjmować klientów.

Zależy nam na wspieraniu polskiej gastronomii, dlatego zostaliśmy partnerem Restaurant Week i przygotowaliśmy dla naszych użytkowników specjalną promocję. Każdy kto opłaci swoją rezerwację BLIKIEM otrzyma 10 zł zniżki. To także kolejny sposób na popularyzowanie płatności BLIKIEM w ecommerce, kolejni użytkownicy mogą przekonać się że to szybkie, łatwe i bezpiecznie – mówi Krzysztof Ziewiec dyrektor Departamentu Marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

Festiwal odbywa się pod hasłem #WiwatGoście, stanowi bowiem formę podziękowania za wsparcie restauracji w okresie zamknięcia oraz za tak liczny powrót do restauracji.

Chcemy wyrazić wdzięczność wobec Gości za to, że tak licznie wracają do ukochanych restauracji, wspierają je i pomagali im na różne sposoby przetrwać ten najtrudniejszy czas. Dlatego razem z najlepszymi restauracjami w kraju oraz Polskim Standardem Płatności nie wahamy się powiedzieć: Wiwat Goście! – mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, organizatorzy Restaurant Week.

BLIK jest coraz popularniejszym sposobem płatności w Polsce, szczególnie w transakcjach ecommerce. W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku Polacy skorzystali z BLIKA blisko 78 milionów razy, z czego 57,5 miliona stanowiły transakcje w internecie. Według danych Narodowego Banku Polskiego za ostatni kwartał 2019 roku BLIK w sieci jest już blisko dwukrotnie chętniej wykorzystywany niż karty płatnicze, a z kwartału na kwartał ta różnica się powiększa.
Jak skorzystać z rabatu? Wystarczy zrobić rezerwację przez stronę Festiwalu (www. restaurantweek.pl) i opłacić ją BLIKIEM. Zniżka jest stała, niezależnie od tego na ile osób będzie rezerwacja – wynosi 10 zł i nalicza się automatycznie po wyborze BLIKA jako metody płatności.
BLIK to ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Noble Banku, Banku Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, T-Mobile Usługi Finansowe i banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej, a także w Banku BPS i bankach spółdzielczych Grupy BPS.
Restaurant Week – największe wydarzenie kulinarne w Polsce i jeden z dwóch największych festiwali restauracji na świecie. Jesienna rekordowa edycja festiwalu w 2019 r. zgromadziła ponad 117 tys. gości. Począwszy od pierwszej edycji, która odbyła się w 2014 r. jako lokalne wydarzenie weekendowe, wzięło w nim udział ponad 850 tys. osób. Obecnie festiwal odbywa się dwa razy w roku w kilkunastu regionach i trwa dwa tygodnie, ciesząc się z roku na rok coraz większą popularnością. Celem festiwalu Restaurant Week jest promocja niezależnej sceny restauracyjnej w Polsce oraz edukacja w zakresie kultury kulinarnej, świadomego jedzenia, a także ograniczania marnowania żywności. Od kilku edycji festiwalowi towarzyszą ogólnopolskie kampanie społeczne – wśród nich #SzanujJedzenie – skierowane zarówno do gości, jak i restauratorów, mające na celu edukację w zakresie ograniczenia marnowania jedzenia. W 2019 Restaurant Week został nagrodzony Food Business Awards w kategoriach “Wydarzenie kulinarne roku” oraz „Koncept społecznie odpowiedzialny (CSR)”.
ŹRÓDŁOBLIK