„Czy posiadanie stało się sensem naszego życia”?

ING Bank Śląski pokazuje, że może być to pytanie na dzień dobry, pytanie za milion a także news informacyjny. W najnowszych odsłonach kampanii oszczędności, bank zachęca do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.

W naszej kampanii wpisujemy ING w trend świadomego konsumowania i – jako jedna z pierwszych marek – głośno ten temat podejmujemy. Nie negujemy zakupów ale promujemy rozsądne i odpowiedzialne kupowanie, bo to stwarza przestrzeń do oszczędzania. Chcemy na różne sposoby podnosić ten temat, dlatego przygotowaliśmy specjalne 10 sekundowe wersje spotu dla odbiorców popularnych programów: telewizji śniadaniowej, programów informacyjnych czy teleturnieju – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Trzy nowe kontekstowe odsłony spotów są częścią kampanii oszczędności pod hasłem „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach.

Za kreację spotów odpowiada agencja Brain.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym – 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.
Exit mobile version