Dołącz do wygodnych mobilnych – nowa kampania PKO Banku Polskiego

  • „Dołącz do wygodnych mobilnych” to hasło najnowszej kampanii promującej aplikację mobilną IKO i PKO Konto za Zero
  • Kampania potrwa do drugiej połowy lipca
  • Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO

Ruszyła kampania promująca korzystanie z bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego. Bank będzie zachęcał do zarządzania swoimi finansami z poziomu aplikacji mobilnej IKO, której użytkownicywykonują już dziś 100 tysięcy transakcji dziennie.

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO. Każdego dnia jej użytkownicy wykonują około 100 tysięcy transakcji, zaś od startu IKO w 2013 roku wykonali ich już prawie 30 milionów. Spośród klientów korzystających z aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego najwięcej ma Konto za Zero – najbardziej popularne konto osobiste.

–  Uruchamiając kampanię „Dołącz do wygodnych mobilnych” chcemy zwrócić uwagę obecnym i potencjalnym klientom, że posiadanie konta i korzystanie z IKO pozwala spokojnie spędzać wolny czas. Nawet jeżeli będziemy musieli nagle przelać pieniądze, wtedy kiedy najmniej byśmy sobie tego życzyli, rozwiązanie mamy zawsze pod ręką. W naszych spotach przekonujemy, że bankowość mobilna w PKO Banku Polskim jest po to, aby nasi klienci mogli dotrzymać tempa pędzącej rzeczywistości i zachować spokój w życiu codziennym, a już szczególnie w trakcie zbliżających się wakacji – mówi Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.

Równolegle z emisjami w telewizji, reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych oraz specjalizujących się w tematyce turystycznej i podróżniczej oraz VOD i portalach społecznościowych. Całość kreacji, w tym materiały BTL i digital przygotowała Agencja Warszawa. Za zakup i dobór mediów odpowiada Havas Media.

Konto za Zero w połączeniu z aplikacją IKO jest jednym z najbardziej nowoczesnych rachunków bankowych na rynku. Poza tradycyjnymi formami obsługi, rachunkiem i dołączonymi doń kartami można zarządzać nie tylko mobilnie, ale również w serwisie internetowym iPKO. Mobilne i internetowe możliwości konta sukcesywnie się rozwijają. Najnowszą funkcją jest możliwość czasowego blokowania karty, co w czasie wakacji gdy idziemy na plażę czy basen, a kartę zostawiamy w hotelu jest bardzo przydatne.

Prekursor BLIKA

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego stała się bazą dla rozwijającego się w Polsce systemu płatności mobilnych BLIK, z którego obecnie korzystają klienci PKO i Inteligo, Alior Banku, Banku Millennium, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe. Ich grono sukcesywnie rośnie. Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to najszybsza metoda płatności w sklepach internetowych oraz mobilnych.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski