„Dużo dobrego za zero” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim

  • Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać 2-osobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu co miesiąc za „szamę” na mieście przy płatności kartą przez pół roku.
  • Promocja jest wspierana kampanią internetową z kolejnym emocjonalnym filmem z udziałem Martina Stankiewicza.
  • PKO Konto dla Młodych to 0 złotych za prowadzenie rachunku i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie.

Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Dużo dobrego za zero” z udziałem Martina Stankiewicza, jednego z najpopularniejszych vlogerów. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać 2-osobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności kartą w placówkach gastronomicznych.

Motywem przewodnim kampanii „Dużo dobrego za zero” i promocji PKO Konta dla Młodych jest – podobnie jak w przypadku poprzednich filmów PKO Banku Polskiego z Martinem Stankiewiczem – wspieranie wartości rodzinnych. Nowy film koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do przygotowanej przez Bank promocji.

– Mówimy do młodych obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni – w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym vlogerem. Dwa poprzednie filmy z udziałem Martina Stankiewicza promujące PKO Konto dla Młodych cieszyły się ogromną popularnością, wspierając zarówno sprzedaż, jak i wizerunek PKO jako banku dla młodych.Skrojona na miarę kampania internetowa, z dopasowanymi do grupy docelowej formatami reklamowymi i odpowiednim kontekstem to klucz do sukcesu – podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim.

Nowy film jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz  formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle, w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino, ze względu na dopasowanie tego kanału do grupy docelowej. Konto dla młodych z oferty PKO Banku Polskiego było wcześniej dwukrotnie promowane w formie wideo z udziałem Marina Stankiewicza – we wrześniu 2016 roku („Dużo za zero”) oraz w styczniu 2017 roku („Miłość mamy za zero”). Oba filmy zostały obejrzane na profilach społecznościowych Banku ponad milion razy.

W ramach obecnej kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych promocję „Serce na talerzu”, w której można zdobyć 2-osobowe zaproszenie do wybranej restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week, a także do 50 złotych zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności dokonywane kartą w placówkach gastronomicznych, w tym także tych internetowych. Aby skorzystać z promocji, wystarczy pomiędzy 21 sierpnia a 30 września otworzyć w placówce PKO Banku Polskiego lub zdalnie PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, wyrazić zgodę marketingową, a następnie zarejestrować chęć udziału w promocji na stronie pkobp.pl/serce_na_talerzu. Bank przygotował łącznie 2000 podwójnych zaproszeń do restauracji, a regulamin promocji jest dostępny na stronie internetowej Banku oraz w jego oddziałach w całej Polsce.

PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste, jeden z najlepszych na rynku produktów bankowych dla grupy wiekowej 18-26. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Aby otworzyć konto wraz z kartą, należy złożyć wniosek poprzez stronę www.pkobp.pl (wówczas umowę dostarczy kurier) lub odwiedzić dowolną placówkę Banku.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski