- “Cash Empire Tycoon” to edukacyjna gra PKO Banku Polskiego stworzona w Fortnite.
- Gra ma charakter strategiczny. Nie ma w niej przemocy polegającej na eliminacji innych graczy. Grający zdobywa fundusze, zarządza budżetem i buduje bazę.
- Sezon będzie trwał 2 miesiące. Mapa PKO Banku Polskiego jest na stronie pkobp.pl/o-mapie. Można też ją znaleźć bezpośrednio w Fortnite, wystarczy wpisać w wyszukiwarce: Cash Empire Tycoon lub kod gry 0752-2353-9132.
Strategiczne planowanie, dobre zarządzanie zasobami i pieniędzmi, mądra rywalizacja – to znajdą gracze na mapie PKO Banku Polskiego stworzonej w Fortnite. Bank numer 1 na polskim rynku, wykorzystuje rozrywkę do edukacji finansowej w jednej z najpopularniejszych gier na świecie.
– Gaming to rozrywka, ale także przestrzeń wartościowych doświadczeń i edukacji. Nasza obecność w Fortnite to strategiczny krok w stronę młodego pokolenia. Kluczowym elementem tego projektu jest współtworzenie i współdziałanie – angażujemy graczy, influencerów oraz pracowników banku w rozwój rozgrywki, aby finalna wersja była interesująca i wartościowa. Budujemy nie tylko wciągającą mechanikę gry, ale także uczymy się współpracować, by doświadczenia graczy były jak najlepsze. Wierzymy, że przyjazna bankowość musi istnieć w codziennych kontekstach ludzi – wejście do świata Fortnite to kolejny krok w tę stronę – podkreśla Piotr Kostrzewa-Zalewski, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim.
Edukacja i rozrywka w grze

Jak grać na mapie PKO Banku Polskiego stworzonej w Fortnite?
Gracz ukończy rozgrywkę, gdy:
– wybuduje bazę w 100 proc.,
– zrealizuje wszystkie misje poboczne,
– znajdzie wszystkie gadżety,
– skorzysta ze wszystkich produktów finansowych w PKO Rotundzie.
Gracze mogą wielokrotnie rywalizować między sobą, dzięki mechanice gry, która pozwala na rozpoczęcie rozgrywki od nowa. Pozwala im to wypróbować różne, nowe strategie działania i efektywniej zwiększać swoje fundusze w grze, co jednocześnie zachęca do mądrego zarządzania finansami. Gra jest stworzona tak, że gracze poruszają się w niej intuicyjnie i od początku wiedzą, co robić i jakie mają cele. Mają też dużą swobodę w swoich decyzjach i działaniach. Rozgrywka jest otwarta i angażująca.
Grę PKO Banku Polskiego stworzoną w Fortnite będą promować influencerzy gamingowi: Jacob, SzamanFN, Matek, Smarte, Bezni i Setty. Przy jej tworzeniu bank współpracował z inStreamly – agencją, która odpowiada za development gry, promocję i współpracę z influencerami, pracującą w podejściu gaming 360 wraz ze swoimi partnerami Creative Minds oraz a41.gg.
Gdzie znaleźć grę?