- Gra edukacyjna „Bitwa o Neta” zdobyła 2 srebrne nagrody w międzynarodowym konkursie „IAB Mixx Awards Europe 2020”
- „Bitwa o Neta” to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów.
- „Bitwa o Neta” jest pierwszym tego rodzaju korporacyjnym, kreatywnym wykorzystaniem Messengera/ Instant Games z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu przez pokolenie 3.0
W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 gra edukacyjna „Bitwa o Neta” otrzymała aż dwie srebrne nagrody (w kategoriach non-profit / corporate social responsibility oraz social media).
– Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Dwa „srebra” w konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 potwierdzają, że ważne projekty niekoniecznie muszą być „poważne”. Cieszymy się, że „Bitwa o Neta” została zauważona na międzynarodowej arenie – mówi Aleksandra Gieros – Brzezińska, Dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim