ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019”, w kategorii „Banki”.
Cieszymy się, że kolejny raz klienci nas docenili. Ta nagroda jest dla nas bardzo ważna i cenna. Po pierwsze jest przyznawana przez samych klientów – a nie przez ekspertów – a po drugie jest nagrodą zespołową. Jakość obsługi budujemy bowiem wszyscy, kiedy na co dzień wspieramy klientów ale też kiedy tworzymy dla nich produkty i rozwiązania. Składamy klientom obietnicę liczą się ludzie, co jest bardzo wysoko postawioną poprzeczką, ale takie nagrody udowadniają, że potrafimy jej dotrzymać – powiedziała podczas odbierania nagrody Magdalena Macko-Gizińska, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.
Polski Program Jakości Obsługi, wyłania liderów w poszczególnych branżach na podstawie ocen i opinii klientów. Klienci mogą zgłaszać opinie przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej.
Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.