ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce pod względem Customer Experience, w kategorii „Banki i operatorzy płatności”, według badania i raportu KPMG w Polsce pt. „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”.
Customer Experience jest jednym z kluczowych elementów naszej działalności. Od lat stawiamy na relacje i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wiemy, że wartością są dobrze zaprojektowane procesy cyfrowe, które umożliwiają nam pełną interakcję z klientami. Upraszczanie i digitalizacja procesów pozwalają nam coraz lepiej odczytywać ich potrzeby a obecna technologia ułatwia personalizację ich obsługi. Dzięki takiemu podejściu mogliśmy w mijającym roku sprawnie funkcjonować i bezpiecznie obsługiwać naszych klientów. Cieszymy się, że to docenili – powiedział Brunon Bartkiewicz, prezes zarządu ING Banku Śląskiego.
ING Bank Śląski, według badania i raportu KPMG „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” jest liderem Customer Experience w swojej branży. Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii „Banki i operatorzy płatności”. W przypadku ING, w analizie KPMG podkreślono znaczenie takich aspektów jak:
- Ustrukturyzowana i spójna strategia zarządzania doświadczeniami klientów;
- Klientocentryczne podejście do transformacji cyfrowej;
- Zwinna organizacja wspierającą zmiany i rozwój w zakresie doświadczeń klienta i cyfryzacji.
Raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” powstał na podstawie badania, przeprowadzonego na próbie 5000 konsumentów w Polsce. W badaniu uwzględniono 191 firm z 10 różnych sektorów. Badanie przeprowadzono według unikalnej metodyki KPMG Nunwood. Celem publikacji jest kompleksowa analiza doświadczeń klientów w interakcji z marką. Podstawą do porównania marek jest indeks CEE (Customer Experience Excellence), obliczany na podstawie oceny Sześciu Filarów Customer Experience takich, jak: empatia, personalizacja, czas i wysiłek, oczekiwania, rozwiązywanie problemów, wiarygodność.