Podczas tegorocznej edycji „Złotych Spinaczy”, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki: dwie srebrne w kategoriach „Business to Business PR” oraz „Finanse” a także brązową w kategorii „Komunikacja wewnętrzna”.
W XVII edycji konkursu „Złote Spinacze” nagrodzono następujące projekty ING Banku Śląskiego:
- „Działania PR do kampanii Dobry Głos dla Firm” (Srebrny Spinacz w kategorii „Business to business PR”) – realizacja działań PR z agencją 24/7 Communication;
- „Stanger e-learnings – thriller językowy” (Srebrny Spinacz w kategorii „Finanse” oraz Brązowy Spinacz w kategorii „Komunikacja wewnętrzna”) – realizacja serii krótkich filmów o prostym języku z agencją Mosqi.to.
Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany przez Związek Firm Public Relations, promuje najlepsze, najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane projekty z obszaru PR. Zgłoszone projekty ocenia ponad 80-osobowe jury, w skład którego wchodzą praktycy i eksperci z branży PR oraz mediów, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych a także autorytety ze środowiska akademickiego. W tym roku, z pośród ponad 330 zgłoszonych projektów przyznano 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w 31 kategoriach.