-
PKO Bank Polski rusza z kampanią skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd.”
-
Bank promuje nowoczesne narzędzia, które wspierają polskich przedsiębiorców w zakładaniu i prowadzeniu biznesu: założenie konta i rejestrację działalności jednym wnioskiem w aplikacji mobilnej, e-księgowość, fakturowanie online, wsparcie wideodoradcy.
-
Bank udostępnia bazę wiedzy na start na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/ .
-
Kampania rusza 25 października.
PKO Bank Polski uruchamia kampanię skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd.” Pod A kryją się potrzeby i pytania przedsiębiorców, na które odpowiedzią jest nowoczesna oferta banku: założenie konta i rejestracja działalności jednym wnioskiem w aplikacji mobilnej, e-księgowość, fakturowanie online, wsparcie wideodoradcy. Bank wspiera przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Kampania zaczyna się 25 października. Obejmie internet i telewizję.
– Każdego dnia ok. 1000 Polaków mówi „Idę na swoje!”. A my ułatwiamy początek i radzimy: otwórz firmę i konto firmowe jednym wnioskiem w aplikacji IKO. Na wiele potrzeb i pytań przedsiębiorców odpowiedzią jest nowoczesna, cyfrowa oferta PKO Banku Polskiego. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla firm, dlatego stale rozwijamy naszą ofertę i wprowadzamy nowe udogodnienia – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw.
– Przedsiębiorca, który ma pomysł na biznes, najlepiej zna się na swojej działalności. Natomiast zupełnie nowym wyzwaniem dla niego mogą być czynności i formalności związane z prowadzeniem firmy, księgowością, e-commerce, promocją w internecie itd. Jako bank dajemy przedsiębiorcom gotowe odpowiedzi, czy to w formie narzędzi czy wiedzy. To idea naszej kampanii
– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.