Nowa kampania konta i aplikacji dziecka w PKO Banku Polskim

  • 28 lipca wystartowała nowa kampania reklamowa/marketingowa, która promuje PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior.
  • W spotach reklamowych można zobaczyć Krzysztofa Ibisza i Sarę James, a nawet słynnego Kota Cukierka – bohatera książek dla dzieci!
  • Kampania jest kolejną odsłoną nowej ofensywy marketingowej banku. W czerwcu, obok Sary James, w spotach banku wystąpili Szymon Majewski i Bogusław Linda.

Dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje

– Dorośli często myślą, że tematy finansowe są zbyt poważną sprawą dla dzieci. Ale dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje – czasem szybciej niż ich rodzice! I na tym koncentrujemy się w nowych działaniach marketingowych. Nasz nowy spot to nie tylko reklama, ale też puszczenie oka do dorosłych: zobaczcie, jak dzieci potrafią zaskakiwać wiedzą o bankowości mobilnej czy zarządzaniu pieniędzmi. Pokazujemy świat finansów w sposób prosty, zabawny i bliski dziecięcej codzienności – bez garniturów, ale z dużą dawką uśmiechu. Bo kiedy edukacja finansowa zaczyna się wcześnie, lepiej rokuje na przyszłość

– podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, w tym TikTok i YT. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland oraz domem mediowym Havas Media Poland i potrwa do 31 sierpnia.

Łatwo i bezpłatnie

Klienci PKO Banku Polskiego, którzy chcą otworzyć konto swoim dzieciom mogą to zrobić całkowicie zdalnie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Prowadzenie PKO Konta Dziecka jest bezpłatne i jest elementem kompleksowej oferty finansowo-edukacyjnej PKO Junior.

We współpracy z profesjonalnymi doradcami

Od listopada ubiegłego roku dzieci mogą korzystać z nowej wersji aplikacji PKO Junior, która została stworzona po konsultacjach z najmłodszymi klientami. Narzędzie łączy naukę z zabawą – zawiera elementy, które bezpiecznie wprowadzają dzieci w świat finansów. Jednocześnie dają im sporą dozę samodzielności przy gospodarowaniu pieniędzmi, a rodzicom zapewniają narzędzia do praktycznego uczenia najmłodszych. Dodatkowo, jeśli dziecko skończyło 6 lat oraz ma telefon z systemem Android i funkcją NFC, może płacić zbliżeniowo BLIKIEM, nie potrzebuje do tego karty. PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną.
Kampanii towarzyszy promocja – 250 zł w promocji za otwarcie PKO Konta Dziecka i spełnienie dodatkowych warunków promocji.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski