- 28 lipca wystartowała nowa kampania reklamowa/marketingowa, która promuje PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior.
- W spotach reklamowych można zobaczyć Krzysztofa Ibisza i Sarę James, a nawet słynnego Kota Cukierka – bohatera książek dla dzieci!
- Kampania jest kolejną odsłoną nowej ofensywy marketingowej banku. W czerwcu, obok Sary James, w spotach banku wystąpili Szymon Majewski i Bogusław Linda.
Dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje
– podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, w tym TikTok i YT. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland oraz domem mediowym Havas Media Poland i potrwa do 31 sierpnia.
Łatwo i bezpłatnie
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy chcą otworzyć konto swoim dzieciom mogą to zrobić całkowicie zdalnie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Prowadzenie PKO Konta Dziecka jest bezpłatne i jest elementem kompleksowej oferty finansowo-edukacyjnej PKO Junior.
We współpracy z profesjonalnymi doradcami
Od listopada ubiegłego roku dzieci mogą korzystać z nowej wersji aplikacji PKO Junior, która została stworzona po konsultacjach z najmłodszymi klientami. Narzędzie łączy naukę z zabawą – zawiera elementy, które bezpiecznie wprowadzają dzieci w świat finansów. Jednocześnie dają im sporą dozę samodzielności przy gospodarowaniu pieniędzmi, a rodzicom zapewniają narzędzia do praktycznego uczenia najmłodszych. Dodatkowo, jeśli dziecko skończyło 6 lat oraz ma telefon z systemem Android i funkcją NFC, może płacić zbliżeniowo BLIKIEM, nie potrzebuje do tego karty. PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną.