„Jedni oszczędzają, bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali” – nowa kampania ING

25 grudnia startuje nowa kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania w ING Banku Śląskim. Przekaz wspiera oferta specjalna – 2,5% na koncie oszczędnościowym.

W najnowszej kampanii ING prezentuje dwie odmienne postawy wobec oszczędzania, brawurowo zaprezentowane w spotach telewizyjnych przez popularnego aktora Adama Woronowicza. Przedstawione w humorystyczny sposób historie są pretekstem do refleksji, że motywacja do oszczędzania bywa różna. Dla jednych jest to pozytywny przykład z domu, dla innych są to wnioski wyciągnięte z obserwacji rozrzutnych członków rodziny. ING od lat przekonuje, że wiele zależy od nas samych, dlatego najważniejsze, by znaleźć swoją motywację do oszczędzania. I robić to systematycznie, bo w dzisiejszych czasach element odpowiedzialnej postawy  mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Dodatkowo w sieci bank zaplanował intensywne działania w mediach społecznościowych, które mają w atrakcyjny i zabawny sposób zachęcać i utrzymywać w postanowieniu oszczędzania. Komunikaty mobilizujące do odkładania pojawią się także w wybranych miastach na billboardach i siatkach wielkoformatowych w postaci lokalnych, kontekstowych haseł.

W ramach kampanii ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne oprocentowane w wysokości 2,5% w skali roku przez 4 miesiące od założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego (oprocentowanie zmienne):

  • „Bonus na start” – propozycja przygotowana dla klientów rozpoczynających oszczędzanie z ING,
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, oferta na nowe środki dla osób już oszczędzających w ING.
Exit mobile version