Bank Millennium osiąga kolejny rekord – może pochwalić się 3 milionami aktywnych użytkowników cyfrowych. Tylu klientów regularnie loguje się i korzysta z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej.
Bankowość cyfrowa cieszy się stale rosnącą popularnością. Klienci chcą mieć bank na wyciągnięcie ręki w smartfonie czy na ekranie komputera. Bank Millennium oferuje dostęp do swoich usług cyfrowych przez innowacyjną aplikację mobilną oraz przeglądarkę. To właśnie aplikacja jest głównym kanałem dostępu do banku dla wielu osób i ona przede wszystkim odpowiada za przekroczenie granicy 3 milionów aktywnych użytkowników. Już ponad 70% klientów korzysta wyłącznie z bankowości w telefonie. Zgodnie ze strategią “Wartość i Wzrost” bank chce mieć powyżej 95% aktywnych cyfrowo klientów do 2028 roku. Przekroczenie granicy 3 mln aktywnych użytkowników kanałów cyfrowych jest kamieniem milowym w drodze do realizacji tego celu.
Aplikacja daje wiele możliwości, a Bank Millennium dba, aby było ich coraz więcej. W tym roku udostępnił między innymi zakup kart eSIM, Płatności powtarzalne BLIK czy cele oszczędnościowe. Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia też płatności zbliżeniowe telefonem i zegarkiem, ma najszerszy na rynku katalog usług BLIK, dostęp do produktów kredytowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych, usługi walutowe, ubezpieczenia, wnioski urzędowe i usługi dodane takie jak bilety komunikacyjne i parkingowe, płatności za autostrady, kody do usług online, zwroty za zakupy i wiele więcej. W aplikacji można też szybko skontaktować się z bankiem i uzyskać pomoc eksperta.
Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
Bank Millennium jest liderem rozwiązań cyfrowych na polskim rynku. W tym roku kolejny raz zdobył tytuł Najlepszego Banku Cyfrowego w Polsce, przyznawany przez prestiżowy Magazyn Global Finance.