Od czerwca br. w placówkach Poczty Polskiej ruszył pilotaż akceptacji kart płatniczych. Dzięki współpracy eService oraz Poczty Polskiej możliwe są szybkie, wygodne, a przede wszystkim bezpieczne usługi płatnicze w polskich urzędach pocztowych.
Na początku 2016 roku Konsorcjum PKO Banku Polskiego i firmy eService wygrało przetarg na obsługę kart płatniczych w placówkach Poczty Polskiej. W ramach umowy od czerwca br. eService zainstalowało już prawie 1000 urządzeń POS w ponad 500 urzędach pocztowych. Od tego czasu już ponad 100 tysięcy Klientów Poczty Polskiej miało okazję zapłacić za każdą z usługi pocztowej, rachunki, czy odbiór przesyłki pobraniowej.
Uruchomienie akceptacji płatności kartowych w całej sieci placówek Poczty Polskiej rozpocznie się w sierpniu i potrwa kilka tygodni. Docelowo eService zainstaluje ponad 8 tysięcy urządzeń płatniczych w blisko 5 tysiącach urzędów pocztowych.
eService, Spółka wchodząca w skład grup PKO Banku Polskiego oraz EVO Payments International, aktualnie posiada blisko 40 procentowy udział w rynku płatności bezgotówkowych. Liczba klientów eService wzrasta z roku na rok – obecnie portfel spółki obejmuje ponad 50 tys. firm, zaś sieć obsługiwanych terminali POS przekracza 150 tys. urządzeń. W roku 2014 Spółka rozpoczęła ekspansję na rynki zagraniczne, z powodzeniem rozwijając działalność w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz Gibraltarze. eService świadczy również usługi autoryzacji i rozliczania transakcji kartowych dla spółek grupy EVO Payments International w Niemczech, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.