Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile

Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i zaawansowanymi możliwościami personalizacji na początku września. Obecnie korzysta z niej już prawie 2,3 mln klientów indywidualnych i firmowych.

Santander Bank Polska stale podąża w kierunku cyfryzacji, dostarczając klientom nowe rozwiązania, które pomagają w codziennym bankowaniu. Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja w Santander mobile pozwalają wygodnie i szybko korzystać z bankowości mobilnej.

Stara wersja aplikacji będzie aktywna do 2 października br. Od tego dnia klienci nie będą mogli w niej wykonać już żadnych transakcji, a jedynie przejść na nową wersję.

Ciekawe funkcje aplikacji Santander mobile:

  • Personalizacja umożliwia dostosowanie wyglądu pulpitu do swoich potrzeb, użytkownik sam wybiera powitanie, język, zdjęcie, tapetę i skróty.
  • Tryb dyskretny pozwala na ograniczenie widoczności danych dot. naszych finansów na przykład w miejscach publicznych.
  • Dzięki możliwości odkrycia numeru karty oraz kodu CVV2/CVC2 użytkownicy mogą korzystać z płatności internetowych bez fizycznej karty plastikowej i wykonywać szybsze przelewy dzięki opcji ulubionych odbiorców.
  • Dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą dostępna jest opcja płatności BLIKiem.
  • Klienci mogą zapoznać się z szacunkowym śladem węglowym na podstawie kategorii wydatków. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W ramach tej funkcji klienci będą mogli korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.

Więcej o nowej aplikacji Santander mobile na Santander mobile – Santander.

ŹRÓDŁOSantander Bank Polska