Klienci korporacyjni mogą już zdalnie założyć rachunek w mBanku, bez potrzeby osobistego kontaktu z doradcą.

W pełni elektroniczny proces dotyczy zawierania otwierania rachunku bankowego oraz dostępu do najnowocześniejszego systemu bankowości dla klientów korporacyjnych mBank CompanyNet.  Wszystkie dokumenty wymagane w procesie obie strony podpisują kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Rozwiązanie skierowane jest do:
  1. podmiotów  utworzonych na podstawie prawa polskiego i wpisanych do KRS osób prawnych i jednostek organizacyjnych, które nie mają osobowości prawnej, ale mają zdolność prawną;
  2. osób fizycznych (w tym spółek cywilnych) prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą wpisanych do CEiDG reprezentowanych przez osoby posiadające nr PESEL oraz legitymują się polskim dowodem osobistym.
Na każdym etapie procesu, klient może liczyć na pełne, mailowe i telefoniczne wsparcie doradcy.

To kolejny proces, który zdigitalizowaliśmy w czasie epidemii koronawirusa, dbając o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Pracujemy nad kolejnymi udogodnieniami w bankowości korporacyjnej. Większość operacji klient już może wykonać zdalnie w systemie bankowości internetowej mBank CompanyNet.

– mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w mBanku.

Na stronie https://www.mbank.pl/lp/zobacz-jak-wiele-korpo/ na bieżąco aktualizujemy informacje na temat tego, co można zrobić bez wychodzenia z domu.
ŹRÓDŁOmBank