Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka nowości w swojej aplikacji i bankowości internetowej. Usprawnieniu uległo logowanie do bankowości mobilnej, opcje związane z realizacją przelewów czy sposób, w jaki klienci otrzymują informacje o najnowszych ofertach świata bardziej velo. Co ważne, w bankowości internetowej VeloBanku pojawiły się udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami, takie jak możliwość powiększania tekstu i zwiększania kontrastu ekranów.

Z danych VeloBanku wynika, że, jego klienci logują się do bankowości mobilnej najczęściej w poniedziałki około 11:001. Jednak każda pora jest odpowiednia, by poznać nowe funkcjonalności wdrożone dla jeszcze sprawniejszego bankowania w kanałach cyfrowych.

Szybkie logowanie i uwierzytelnianie z VeloID

Znacznym ułatwieniem dla użytkowników aplikacji jest uruchomienie VeloID. Dzięki niemu jeszcze sprawniej można potwierdzić swą tożsamość i zyskać łatwiejszy dostęp do usług publicznych oraz Profilu Zaufanego. Ten znany z bankowości internetowej, wygodny sposób uwierzytelniania pozwoli klientom mobilnym jeszcze szybciej załatwić zdalnie sprawy urzędowe oraz związane, np. z obsługą ubezpieczenia czy dostawą energii.

Naszą ambicją jako fintechu wśród banków jest zapewnienie klientom jak najlepszego VeloExperience. Codzienne bankowanie czynimy jeszcze łatwiejszym i bardziej przyjaznym dzięki wdrażaniu kolejnych udogodnień w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Cyfrowe kanały dostępu do usług VeloBanku dopracowujemy tak, by korzystanie z nich ułatwiało nie tylko kwestie związane z finansami, ale pod każdym względem przekładało się na wygodę naszych klientów – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBanku.

Wygodniejsze płatności zawsze na czas

Kolejne nowości w VeloBanku związane są z obszarem płatności i dostępem do personalizowanych powiadomień. Klienci mogą zlecać przelewy do odbiorców zaufanych, bez konieczności dodatkowej autoryzacji. Innym udogodnieniem są limity czasowe transakcji, ułatwiające większe zakupy lub usprawniające bankowanie w podróży. Mogą się też przydać, kiedy klienci czasowo zechcą je zmniejszyć. Oprócz tego w bankowości mobilnej umożliwiono personalizację powiadomień push związanych z wydatkami i wpływami w podziale na konta lub karty klientów.

Dostępność cyfrowa dla wszystkich

Świat bardziej velo, także ten dostępny zdalnie, zaprasza wszystkich klientów do wygodnego bankowania. Osoby o szczególnych potrzebach docenią w bankowości internetowej możliwość powiększania tekstu, korzystania z ciemnego motywu oraz trybu kontrastu ułatwiającego czytanie. Można je włączyć zarówno na stronie logowania do bankowości internetowej oraz po zalogowaniu do bankowości, nad górnym menu na pulpicie.

VeloBank za jeden z priorytetów obrał systematyczne zwiększanie dostępności usług oraz wygody swoich klientów. Obok dynamicznego powiększania sieci placówek dbamy o ciągły rozwój kanałów cyfrowych, które tuż przed świętami wzbogacamy o szereg użytecznych funkcjonalności. Cyfrowa dostępność oraz nieustanna optymalizacja naszej bankowości mobilnej i internetowej mają na celu zaproszenie do świata bardziej velo jak najliczniejszego grona bankujących wygodniej – dodaje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej z VeloBanku.

[1] Dane własne VeloBanku z okresu maj 2023-marzec 2024.

Exit mobile version