Komunikacja ING doceniona w Europie

ING Bank Śląski zdobył dwie nagrody w europejskim konkursie marketingowym Digital Communication Awards: złoto za nietypowy e-learning o prostym języku i srebro za serię youtube’owych filmów Prosto o pieniądzach.

– Wyróżnienia takie jak DCA cieszą nas z wielu powodów, ale najważniejszym jest poczucie, że tworzymy coś wartościowego dla naszych klientów. Filmy tworzone dla pracowników naszego banku o prostym języku uczą jak komunikować się z klientami efektywniej i z dbałością o relacje. Seria Prosto o pieniądzach na naszym YouTubie odpowiada na najczęstsze finansowe pytania klientów wpisywane w Google’a. Wierzymy, że właśnie dzięki takim działaniom tworzymy bliską przyjazną markę – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oba nagrodzone projekty ING Bank Śląski zrealizował z agencją MOSQI.TO.

Więcej informacji o prostym języku w ING Banku Śląskim można znaleźć na stronie banku. Seria filmów Prosto o pieniądzach jest dostępna na youtube’owym profilu banku.

Organizowany od 2011 roku konkurs Digital Communication Awards wyróżnia się restrykcyjnym sposobem oceny prac, w tym prezentacją projektu z sesją pytań przed jury. W tegorocznej edycji wśród nagrodzonych marek znalazły się m.in.: Adidas, BBC, Electronic Arts, IKEA, Lidl, Microsoft, SEAT, Siemens, Sony i Vodafone.

ŹRÓDŁOING Bank Śląski