- Revolut w listopadzie 2024 r. udostępnił w Polsce płatności BLIKIEM. Po 5 miesiącach już ponad 1 milion klientów Revolut w Polsce aktywowało w swojej aplikacji BLIKA
- Revolut chce stać się dla ponad 4 milionów klientów w Polsce bankiem pierwszego wyboru, przygotowuje kolejne usługi, z których klienci będą mogli skorzystać na co dzień
- Od jesieni klienci Revolut wykonali z pomocą usługi BLIK ponad 7 mln transakcji w internecie, sklepach stacjonarnych i w bankomatach, o łącznej wartości blisko 1 mld zł
Revolut potwierdził, że ponad 1 milion klientów nad Wisłą korzysta już z płatności BLIK.
Revolut chce stać się dla ponad 4 mln klientów w Polsce bankiem pierwszego wyboru. Dlatego, bank stawia na usługi, z których klienci korzystają na co dzień. Revolut udostępnił w Polsce oficjalnie płatności kodami BLIK w listopadzie 2024 roku. Dziś, po zaledwie pięciu miesiącach, już ponad 1 milion klientów Revolut w Polsce aktywowało w aplikacji znaną i lubianą w Polsce metodę płatności BLIK. Od jesieni klienci Revolut wykonali z pomocą 6-cyfrowych kodów BLIK generowanych w aplikacji ponad 7 mln transakcji w internecie, sklepach stacjonarnych i wypłacając pieniądze z bankomatów, o łącznej wartości blisko 1 mld zł.
Choć BLIK świętuje już 10 lat obecności na rynku, popularność usługi wśród klientów bankowych aplikacji mobilnych w Polsce systematycznie rośnie. W 2024 roku liczba Polaków aktywnie korzystających z usługi BLIK wzrosła o 17% r/r i na koniec roku wyniosła 18,5 mln. Rosła także liczba transakcji. w 2024 roku Polacy wykonali 2,4 mld transakcji BLIK (o 37% więcej niż w 2023 r.) Klienci Revolut, by skorzystać z usługi BLIK, muszą uaktualnić aplikację Revolut, wybrać konto PLN i dotknąć ikonki BLIK. Następnie, wygenerowany kod BLIK wpisać na terminalu przy kasie, w bankomacie lub online i potwierdzić płatność w aplikacji, to wszystko!
“Cieszymy się, że udostępnienie płatności BLIK, obok innych dostępnych już wcześniej metod płatności takich jak Apple Pay, Google Pay czy jednorazowych kart wirtualnych Revolut, okazało się strzałem w dziesiątkę. Trudno o lepsze potwierdzenie, niż ponad 1 milion osób w Polsce, które aktywowały funkcję BLIK w swojej aplikacji Revolut. Liczymy, że liczba użytkowników funkcji BLIK w Revolut i liczba wykonywanych przez nich transakcji będzie szybko rosła także w kolejnych miesiącach” – powiedziała Patrícia Brazão, Business Development Manager, Global Business w Revolut.
„Revolut buduje swoją pozycję jako bank pierwszego wyboru w krajach Europy i integracje z lokalnymi systemami płatności pełnią tu kluczową rolę. BLIK był jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji w Polsce. Klienci o nią prosili. Revolut ją dostarczył. Polska to dla nas jeden z kluczowych rynków. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacje finansowe i być dla nich zaufanym partnerem w codziennych finansach” – powiedział David Tirado, Vice President Profitability & Global Business, Partner w Revolut.
„BLIK jest już dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Byliśmy przekonani, że najpopularniejsza metoda płatności w Polsce, jaką jest BLIK, zyska także uznanie wśród klientów Revolut. To dla nas obiecująca perspektywa dotycząca współpracy na kolejnych rynkach” – powiedział Adam Kokoszkiewicz, Sales Department Director w BLIK.
Klienci Revolut mogą płacić BLIKIEM w całym polskim e-commerce, coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju.
Jak korzystać z płatności BLIK w aplikacji Revolut?
Aby dokonać płatności BLIK należy uaktualnić aplikację Revolut do najnowszej wersji i dotknąć ikonki BLIK na ekranie głównym aplikacji. 6-cyfrowy kod, który się wyświetli należy wpisać w terminalu płatniczym przy kasie, na stronie płatności w sklepie internetowym lub bankomacie i zatwierdzić. Na telefon przyjdzie powiadomienie z prośbą o finalne potwierdzenie transakcji. Kliknij. To wszystko!